Terug naar overzicht
Hoi,Trakteer jezelf eens op een saunaatje of een massage? Bij mij helpt dat in elk geval. Al is het soms maar een avond maar 't is dan toch een avond dat je groggy ontspannen in de zetel hangt ;-)Veel sterkte!Evelien
Maak het jezelf wat leuker. Stress heeft toch geen zin, integendeel. Het feest zal zichzelf wel sturen. Maak je geen zorgen.grtz discovideo
Gaviscon doet wonderen. Als je een stressie persoon bent kan je die zenuwen toch niet zomaar opzij zetten. Maar toch proberen. Ga eens een gezellig avondje uit, probeer zo weinig mogelijk over de trouw te praten, geniet nog eens van elkaar,...groetjes, Carolina
heyla als je soms het gevol hebt dat het is alsof er een stamp in je maag gegeven is naar dokter gaan! das dan maagontsteking en als je niets eraan doet kan dit maagzweer worden (ik heb dit ook gehad als ik hoorde dat mijn pa niet komt)
Don't worry Be Happy dat is ons favoriet zinnetje.Je zal wel zien alles komt goed, geen stress hebben is voor niets nodig.Groetjes Marissa06/06/09
Hey,Als je nu al last van je maag hebt raad ik je aan om toch wel iets van medicatie mee te nemen(of aan iemand meegeven) de dag van de trouw zelf! Ik heb het zelf voorgehad, dus ik weet waarover ik praat. Gelukkig had ik iets voor de maag mee!!!!!Veel heb ik niet kunnen eten maar de maagkrampen en de misselijkheid waren toch verdwenen en das al heel wat op zo een dag!veel succes,
Hoi,Ik heb ook een knoop in mijn maag sinds vanmorgen, maar ik trouw nu zaterdag...SuccesValerie2mei09