Terug naar overzicht
wij hebben ook een dansfeest, begint om half negen, dus kdenk dat wij rond 22u de openingsdans doen.Wij hebben stop de tijd van Marco Borsato.
Wij hebben nothing gonna chance my love for you van glenn mederos.Dat zal rond 23u zijn.Groetjes Karen 04/07/09.
Wij hebben gekozen voor you van evanescence.Mooi nummer met mooie tekst.Ik denk dat onze dans ook rond 22u zal zijn.xxx
wij zijn zaterdag naar een huwelijk geweest en het was Umberto Tozzi-Ti Amo ik vond dat een prachtig nummer, wijzelf hebben robbie williams met angels gekozen vorig jaar
Wij hadden everything and more van nathaliaImke
Onze receptie start om 18u, deze zal een tweetal uurtjes duren, en rond 20u doen we onze openingsdans en de fuif kan van start gaan....hopelijk met goed ambiance!! wij huwen ook in Juli, nl de 25ste...veel plezier en succesgroetjes
Wij gaan waarschijnlijk sway van michael bublé nemen. Is een chachacha. Ook opening rond 22 uur. Let wel op als je een anderstalig liedje neemt voor de tekst. Bv. sommige italiaanse liedjes zijn suppermooi, maar gaan over bedrieen en zo. Even googlen dan als je dat wil weten.Groetjes Kim
Wij hebben ook sway maar dan van Dean Martin. De oude versie. @ Karen, kijk ook eens naar de oudere versie van nothing's gonna change my .... nl. die van George Benson. Ook schoon hoor. Die gaan wij gebruiken voor de mis. groetjes, Carolina
Wij hebben iets genomen van een artiest die ik enorm bewonder: Beyonce met Dangerously in Love. Vond de tekst supermooi, maar moeten er nog wel danslessen voor nemen, denk ik :)