Terug naar overzicht
hey,4 juli om 14uur, Langemark, West- Vlaanderengroetjes
Van waar zijn jullie?Onze trouw: 18 juli in Borsbeek (11u45)Laurahttp://laura-bert.bruiloftsite.nl
HeyOnze trouw: 11 juli om 13u in Hofstade Zemst (Vl-Brabant)Groetjes, Laura
23 mei 2009 om 14u in Meerdonk
30 mei 2009 om 12u in Westerlo.Groetjes
heidi & wouter16 Mei 200914u30 (asse-krokegem)
17 oktober 2009 14.30u begijnhof herentals
Eva & Wim10 oktober 2009 15u kerk Sint-Barbara te Rieme-Ertvelde (oos-vlaaderen, tegen Gent)Groeten,Eva
23 mei 2009Onze Lieve Vrouwekerk in Mariakerke (Gent)14uGroetenKarolien.
Hey Marieke,Ons huwelijk: 13 juni 2009om 15u in de Kapel (Heuvels/Waterstraat) te StabroekGroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Dag Marieke,wij trouwen op 28/08/2009 om 14u30 in de OLV Kerk te Oostnieuwkerke (bij Roeselare).Mocht het in uw buurt zijn mogen jullie zeker langs komen.Groetjes,Sharon
Hallo Marieke,wij trouwen op zaterdag 22 augustus 2009 om 13u30 in de kerk van Geluwe. (bij menen)Mocht je de viering willen bijwonen, ben je zeker welkom! Groetjes, Liesbet
hey Marieke,wij trouwen vrijdag 25/09/2009 in Halle bij Brussel om 15u.groetjes en meer dan welkom hé.
Wij trouwen op zaterdag 9 mei om 14u30 in de Onze Lieve Vrouw kerk Klokkenlaan te Nijlen. Cindy
Zeer welkom maar zou toch eens willen weten vanwaar je bent?Is mss makkelijker voor jou, dan reageren vooral koppels uit jouw streek hé :-)
Elk weekend zijn we in West-Vlaanderen, in de week in Antwerpen.Bedankt!
Hallo Marieke,Wij trouwen op 26 mei 2009 op het Griekse eiland Kos. Het is misschien een beetje te ver voor jullie om ons huwelijk bij te wonen maar jullie zijn toch van harte welkom!!Groetjes en nog veel succes!Nathalie & Werner
vrijdag 31 juli 2009 in de St-Jozefkerk in St-Niklaas. Wij gaan werken met een powerpoint op groot scherm (eerste lezing). Ben zelf nog benieuwd wat het gaat geven!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij trouwen 11/07/09 iedereen welkom in de kerk om 14u30 in koekelare ( west vlaanderen ) vele groetjes nikita en dimitri en alvast veel succes gewenst met de voorbereidingen
4 juli om 14u , menen, St-jozefskerk, West-Vlaandersn.grtjs , evelien
Lies en Arvid18 juli 2009 om 14uSint Jozefkerk Heide-Kalmthout
Wij trouwen op 10 juli 2010 in Torhout.Zal wellicht wat laat zijn voor ideëen, maar k wou het toch even laten weten.Ik heb wel pech. De ceremoniemeester die ik wou, is al niet meer vrij. Idem met de pastoor, ... k hoop dat ik niet tegen teveel zo'n zaken aanloop in mijn planning.Veel succes.
wij trouwen op 13 juni 2009 in de sint pauluskerk te langemark; altijd welkom