Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op 8 augustus en wij zijn van plan om in de loop van de maand juni onze uitnodigingen rond te delen.Inderdaad omwille van de vakantie periode willen wij dit goed op voorhand doen, alhoewel de meesten het al wel weten natuurlijk.GroetjesAns
Inderdaad. Aangezien er veel op vakantie gaan in juli,augustus en zelfs nog begin september is het aangeraden om de uitnodigingen voor die periode vroeger te versturen, anders kan het zijn dat er velen nog vakantieplannen (last minute) maken.
hey Sharon,wij trouwen op 25/09/2009 dat is ook een vrijdag.wij gaan in juni beginnen de uitnodigingen uit te delen.ten eerste omdat het verlof er tussen zit en omdat het op een vrijdag is.groetjes Daisy
Beste Sharon,Wij trouwen een weekje vroeger, op 21 augustus, en we zijn van plan om de uitnodigingen half juni te versturen. De mensen die we er echt absoluut bij willen, hebben we wel al een 'save the date' mailtje gestuurd, ook omdat we op een vrijdag trouwen en mensen misschien een vrije dag willen nemen.groetjesRebecca
hey Sharon,wat Rebecca schrijft zou ik ook doen : een berichtje op voorhand waarin jullie al zeggen dat het een vrijdag is ! Je kan dit evtl. ook op de achterzijde van je envelop laten drukken of met de printer op etiketten zetten("datum vrij houden aub!" of zoiets). En de uitnodigingen zou ik in de week van 22 juni zeker op de bus doen. Groetjes
Sharon,Voor ons hetzelfde verhaal. Wij trouwen op 5 sept, wat een zaterdag is, maar vrezen -eveneens gelet op de reacties hier -dat mensen op reis zijn, voorbereidingen reis hebben, het langs de kant leggen en niet tijdig antwoorden. Wij gaan ze ook al in juni versturen, met de vraag te antwoorden voor 1 juli. We zitten ook beperkt qua plaatsen wat ons ook de mogelijkheid heeft om een 6-tal mensen waar we aan twijfelen receptie of eten, pas uit te nodigen als we meer info hebben over wie er komt en dan is er ook nog tijd genoeg.Veel succes!Ann
Hey,Wij trouwen op 8-8-2009 net zoals Ans ;-)en gaan de uitnodigingen ook begin juni sturen...!!Véél mensen weten het al, maar toch krijg ik nog mails of telefoontjes van wanneer is jullie huwelijk nu weer?Groetjes,Debby8-8-2009
De traditie is dat je 8 weken op voorhand je uitnodigingen verstuurd. Dit is dus +/- 2 maand op voorhand. Vroeger versturen omwille van vakanties vind ikzelf flauwekul (sorry mensen), maar iedereen zijn reis ligt toch al lang vast! En mensen die er écht willen bijzijn, vragen wel van 'wanneer trouwen jullie nu weer?' nog voor ze boeken. Zo hebben vrienden van ons voor ze boekten, nog eens eerst bij ons gecheckt wanneer we trouwen en hun reis een week vervroegd. Bij mijn directeur van 't zelfde, die heeft zijn reis een week later dan eerst gepland. Maar voor alle duidelijkheid ze hebben nog géén uitnodiging ontvangen!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Die van ons zijn nu bijna allemaal de deur uit. Wij trouwen op 1 augustus. Ik denk dan maar beter te vroeg dan te laat. groetjes, Carolina
Hallo sharon,Wij trouwen ook op 28/8! Wij zullen de uitnodigingen in juni versturen.Tine
6 à 8 weken op voorhand is echt de standaard.Oppassen dat het niet lachwekkend overkomt, het is voor niks nodig om uitnodigingen maaaanden van tevoren te versturen.Ik geef Veronique helemaal gelijk.Groetjes.27/6/09(onze uitnodingen zijn net de deur uit)