Terug naar overzicht
Dorien frutsels is een Nederlandse dame die juwelen met parels maakt. Intypen in Google en je vindt het meteen. Maar da's misschien niet hetgene je zocht.
mijn juwelen werden gemaakt door beadbeauties uit nl, was zij het?
HalloOok ik kan enkel maar de juweeltjes die Marion van Beadbeauties maakt, aanbevelen! Ze heeft een site met veel foto's (www.beadbeauties.nl ). Ik ben nu 12 dagen gehuwd (lang leve de teller bovenaan deze pagina ;-) ) en heb veel postieve reacties gekregen op mijn juwelensetje.Veel succes ermee!
hallo Mieke,zelf maak ik geen juweeltjes maar kan je wel een website aanbevelen van een creatrice die ze zelf maakt :www.lunapearlcreation.com Haarpin kost tussen 4-6 € en haarjuweel 20-30 €. Mocht je bij het surfen iets zien dat je interesseert, schrijf dan direct de naam van het juweel op want om de prijs ervan te weten moet je een mailtje verzenden. Vind ik wel nogal omslachtig maar goed, ze heeft best wel mooie juwelen.Hopelijk heb je hier wat aan.Groetjes
Ook mijn juwelen kwamen van Marion van beadbeauties.nl Heel erg tevreden over!Groetjes Evy273 dagen getrouwd (jee, wat vliegt de tijd...)