Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tav: Christophe: cversaevel@skynet.be

27-8-2005 21:00:00
Christophe,

Je reclame voor jezelf is een beetje teveel van het goede!
Je zet zelfs reclame voor jezelf bij topics van vragen over collectie bruidskleren.
Als je hier reclame wil maken, gelieve je dan te richten tot de adverteerders en te betalen voor publiciteit zoals iedereen!
Het steekt echt tegen dat je overal iets moet nalaten van jezelf
Dit is een site voor bruidjes, niet voor zangers die er winst willen uitslaan

Inge

inge
1-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1015

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik27-8-2005 21:15:37

Groot gelijk Inge!

Als ik een vraag stel over de kledij van mijn bruidskindjes dan hoef ik echt geen vraag of ik al gedacht heb aan muziek voor de kerk of de receptie!

kathleen

inge

Meld misbruik28-8-2005 10:41:36

Die heeft dezelfde kuren als Dierk van paemel met Happy music.

Als je op die wijze aan de man wil geraken zegt het al genoeg over je manier van werken.
Hou je gewoon bezig met sponsoring en anders blijf je maar weg van het forum.

Door mensen als jullie verdwijnen dan de forums waar anderen kunnen mee geholpen worden.

Ik hoop dat jullie het begrepen hebben !!!

Christophe

Meld misbruik28-8-2005 13:25:33

Hallo Inge en Kathleen,

Dit is voor mij allemaal wat nieuw. Ik zou graag in januari 2006 starten als beroepsmuzikant en ben de markt een stuk aan het exploreren. Jullie hebben gelijk en bij deze zal je me dan ook niet meer terugvinden tenzij bij explicitiete vragen naar muzikanten.

nogmaals mijn escusses,

elm

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...