Terug naar overzicht
Indra,jullie moeten zelf die beslissing nemen maar in jouw plaats vertrokken wij niet of toch zeker niet naar die regio... De meeste slachtoffers zijn jonge mensen ; voor één keer géén bejaarden of kinderen maar mensen van jullie leeftijd, in volle gezondheid ! Zo'n risico zouden wij echt niet willen lopen, zeker niet aan de vooravond van ons trouwfeest !Ik weet wel dat het een domper op de feestvreugde is, maar toch liever een domper dan een begrafenis... :o(Groetjes.
Ik zou eerlijk gezegd ook niet vertrekken...Je hebt wss toch een annulatieverzekering niet? En je kunt nog altijd hier in België op een weekdag trouwen voor de gemeente dan ben je tenminste getrouwdMss is het tegen eind mei al over natuurlijk maar toch...moet echt enorm moeilijk zijn nu voor jullie...veel geluk ermee!
Hoi meid,wij vertrokken normaalgezien op 15 mei naar Mexico, maar we hebben gisteren omgeboekt naar de Dominicaanse Republiek. We hebben lang getwijfeld maar uiteindelijk toch besloten om het risico niet te nemen. We gaan wel naar Mexico als we 10 jaar getrouwd zijn ofzo! Je moet het zelf weten natuurlijk, maar als de situatie zo blijft dan mag er binnenkort misschien geen enkele vlucht meer vertrekken naar Mexico... . Ik wil je niet bang maken, maar Frankrijk heeft dit gevraagd en ik geloof dat de EU-ministers hier vandaag vergadering over hebben. Sowieso ga je moeten afwachten wat de touroperator beslist denk ik.Succes ermee, ik weet hoe je je zorgen maakt hoor, heb dat de afgelopen dagen ook gehad!Groetjes,Liese9 mei 2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hey, moet inderdaad moeilijk zijn voor u nu. goh, persoonlijk zijn er nog niet zoveel slachtoffers gevallen, maar hoe gaat het evolueren he. ik zou waarschijnlijk niet gaan. ook omdat binnenkort alarmfase 6 afgekondigd wordt en dan mag er geen verkeer binnen en buiten mexico... als jullie toch willen trouwen niet te lang wachten want 4 weken ondertrouw is nodig dacht ik.groetjes ellen
Ik zou gewoon gaan .. heel die griep wordt zo overdreven, terwijl de huisartsen in België meerdere berichten binnen krijgen dat het belange niet zo bedreigend is.Ik zou er alleszins mijn vakantie naar Mexico niet laten omboeken naar een andere plaats. Maar uiteindelijk kies je zelf. :-)Succes.
Hey Indra,Hangt ervan af...Als je in je hotel wil blijven, zou ik misschien wel gaan. Als je van plan bent om iets te gaan afzien zou ik wijzigen naar een andere bestemming want de historische sites zoals Chichen Itza zijn gesloten momenteel.Nu mocht ik alles geregeld hebben om daar te trouwen en het zou niet lukken om dat helemaal naar een andere bestemming te zetten, dan zou ik wel vertrekken maar goed uitkijken en zoveel mogelijk in't hotel blijven.GroetjesCindy13/06/2009
Ik zou niet gaan. Wat heb je er aan om zo ver te zitten en niks van het land te kunnen zien???Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, en wij zouden nl nu ook in Mexico zitten.... Wij hebben onze reis nr mexico geannuleerd en een andere geboekt, we vertrekken zaterdag nr de Domenicaanse... Wij hebben ook lang getwijfeld, mr na een negatief advies vanuit belgie en ook de ambassade uit mexico zelf hebben wij besloten om niet te gaan... Mochten enkel in hotel blijven en geen uitstappen....Dit is echt supererg voor je, een heel moeilijke keuze. Veel succes nog!els
Wij vertrekken begin juli naar amerika voor een maand en voorlopig gaat die reis nog gewoon door hoor!
Claudia, wat een belachelijke opmerking.Deze griep is een wereldproblmatiek , de ganse mexicaanse economie ligt lam,en jij zegt dat het overdreven is.Je moet niet denken, "mij zal het niet overkomen ".Ik zou ook omboeken als dat kan, en anders niet gaan.Spijtig voor jullie.. :-(nog veel plezier op jullie trouwdag!