Terug naar overzicht
Dag AnnJa, normaal gezien moet je je DJ eten geven. GroetjesVanessa
Onze dj heeft duidelijk gezegt dat het niet nodig is om eten te voorzien voor hem.Dat zette hij in zijn eerste mail naar ons en die bewaar ik voor het geval...Groetjes.
Ik denk dat helemaal niet hoor. Onze dj eet nooit mee zegt hij zelf, alleen bij ons omdat het een goede kennis is. groetjesValerie
Dag Ann,Wij zullen onze dj ook de kans geven om mee te eten. Vraag hem het nog eens.Davine
Uit beleefdheid is dat misschien toch wel aangeraden, niet?? Als jij zelf een hele avond moet werken, heb je toch ook graag nog even iets achter de kiezen hé?
Er is hier nog eens een topic over geweest. Toen had ik hier ook nog nooit van gehoord en vond ik het ook niet nodig. Maar als je erover nadenkt, hij is bij ons al van 18u aanwezig tot in de late uurtjes. Nogal lang om niets te eten te hebben. Wij geven hem dus gewoon de kans aan te schuiven bij het buffet. Das het gemakkelijkst. Als je met een menu werkt, zou ik iets kleins zoals broodjes of zo voorzien.Bij ons staat het trouwens in het contract dat we hem een 'eenvoudige' maaltijd moeten aanbieden. We hebben het er met hem over gehad en hij verwacht hiervoor echt niet veel.
Wij hadden niets afgesproken met onze DJ maar vonden het toch wel beleefder om voor hem ook eten te voorzien. Hij had dit niet verwacht en vond het heel tof! De mensen van de zaal vonden het maar raar want volgens hen wordt er voor de DJ nooit eten voorzien.Groetjes Maya
Ik denk dat de meeste DJ's dit niet verwachten maar wij gaan het wel voorzien. Tenslotte is onze DJ al vanaf 18.30u bij ons en ik vind het dan maar niet meer dan normaal dat voor hem ook iets voorzien wordt.groetjeskathleen03.12.05
Hey,volgens mij is het toch maar normaal dat je iets voorziet voor de mensen die voor je werken, zoals de DJ en de fotograaf... Maar ik zou het bij broodjes of een koude schotel houden en niet de hele menu voorzien. Daar hebben ze normaal gezien toch geen tijd voor.Groetjes,Lieve
ik zou het gewoon eens aan de dj vragen , en dan weet je het zeker. Wij hebben dit ook gedaan en de onze zei direct absoluut niet! de dj is er om te werken niet om te feesten! ik denk dat je het gewoon best op de man af vraagt, dan weet je het zeker want als je het wel meeregelt voor hem en hij eet er niet van zijn dat weer kosten voor niks( ok geen grote kosten, maar toch... )sandy
Hey,Bij ons staat in het contract dat we een lichte maaltijd moeten voorzien voor onze DJ. Wij waren dit zoiezo al van plan. Wij laten hem gewoon mee eten met de avondgenodigden. Bij het huwelijk van een van onze vrienden zat hun dj gewoon bij ons aan tafel. Tijdens het eten werd er gewoon muziek gespeeld. Op dat moment moet hij toch niet echt werken. Uiteindelijk zijn die mensen ook bezig van 18 u30 tot ???Ik denk dat het een vorm van beleefdheid is om het te vragen.groetjes, Ilse
HeyIn het contract van onze DJ (+ cameraman) staat dat we een lichte maaltijd moeten voorzien.'k vind dat maar normaal, 't zou onbeleefd zijn om niets te geven aan die mensen.GroetjesVanessa09/09/05Nog 11 dagen!!
Bij ons moesten wij niets voorzien voor de DJ. Ik had hem gebeld om te vragen waar hij zou zitten om te eten (aan tafel of achter zijn 'draaitafel'), maar bleek dan dat ie niet bleef eten, zelfs geen dessert. We moesten enkel de drank voorzien.Dus ... best es bellen naar jullie DJ!!
Wij zijn nu reeds 10 dagen gehuwd.Onze DJ vroeg 2 maaltijden te voorzien maar in samenspraak met de feestzaal hebben wij gewoon voor soep en broodjes gezorgd en drank wat ook onder maaltijd valt. Hij komt tenslotte om te werken en niet om op zijn gemakske mee te eten. Dit zou wel anders zijn moet het vrienden of familie zijn die DJ zijn.