Terug naar overzicht
Ons werd ook een proefdiner aangeboden, gratis voor 6 personen enkel de drank moesten we betalen. Ik vond het zeer zinvol, een aanrader. Ik zou er zeker naar vragen.
Goeiedag.Als je er naar vraagt zal je een proef diner krijgen in Hof Ten Daele.Anders gewoonweg niet.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Bij ons ook niet hoor. groetjes, Carolina
Wij hebben ook geen proefdiner gehad. Wij zijn wel zelf, voor dat we menu beslisten, eens gaan eten naar het restaurant. Gewoon om hun keuken algemeen eens te proeven. Proefdiner is leuk, maar ben er wel gerust in dat het lekker zal zijn, dus vind het dan ook niet echt nodig.
Hey Vanessa,Bij ons heeft de zaal dat ook niet voorgesteld hoor, maar wij gaan gewoon vanavond eens dineren daar zodat we weten hoe het eten geserveerd wordt, of het lekker is en verfijnd en hoe de wijnen zijn. Wij betalen dit uiteraard gewoon.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13 juni 2009
wij hadden ook een proefdinner, en dat is wel eens leuk, mijn ouders en schoonouders waren mee en we kozen elk een andere menu, op bazis daarvan hebben we gekozen16 Mei 2009
Wij zijn in het restaurant dat bij onze zaal hoorde gaan eten en hebben op voorhand laten weten dat we indien mogelijk de gekozen gerechten van onze menu wilden eten, dat was geen enkel probleem. Mijn ouders zijn toen meegekomen zodat ze ineens de zaal eens konden zien.Het stelt je wel gerust moet ik toegeven.
Bedankt voor de reacties! :-)'t Probleem is dat er daar geen restaurant is aan de feestzaal. Maar ik denk dat we het toch gaan vragen of we een proefdiner mogen hebben. We zien wel... grtjes