Terug naar overzicht
Dat valt heel goed mee wat julliebetaald hebben. Mijn bruidegom z'n kostuum van Cossmo was een pak duurder ruim 1000 euro.groetjes
Wij 999 euro voor een cossmo kostuum met hemd en das. Dus zeker goei koopke gedaan.groetjes, Carolina
HEEFT DAT BELANG DE KOSTPRIJS ?
Dat van mijn ventje is eentje van Esprit en kostte €270.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Kostum Hugo Boss in de solden: 299 euro + 24 euro aanpassingen.Hemd van Armani: 180 euroManchettenknopen, das en riem, weet ik niet meer exact, maar elk iets van een 20 euro, dus 60 in het totaal voor die drie.Schoenen van Ambiorix in de solden: 150 euro (ipv 180)
hoi mijn toekomstig echtgenootje heeft zijn kostum amper 250 EURO Betaald , broek , hemd , gilet , das en vast groetjes
280 EUr in de Zara
broek IKKS 80eurohemd Duchamp 107 euroondervestje H&M 25 euroLange wintermantel ZARA 180 euroSchoenen Sacha 105euroIk denk dat je je aan een redelijk budget hebt gehouden!groetjes,Nele
Mijn echtgenoot had zijn kostuum uit Maasmechelen Village aan 250€, (gekleurd) hemd van Hugo Boss voor 80€, witte das met bijhorende pochette voor 70€, schoenen voor 90€, nieuw ondergoed en sokken 20€, dus voor een totaal van 510€ was hij uitgedost.We zijn voor deze oplossing gegaan omdat we omver vielen van de prijzen voor "echte" trouwkostuums (boven de 1.000€!)Je hebt dus een heel goeie deal gedaan!