Terug naar overzicht
Eerst en vooral: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!Jullie trouwen een week na ons. Wij trouwen op 13 juni, dus nog 43 dagen. En ik ben ook zwanger. Ik ben nu wel maar 5 weken ver, maar ik zal dan 11 weken ver zijn als we trouwen. Dat zal niet opvallen in mijn kleedje, maar we zullen dan ook gaan aankondigen tijdens het avondfeest.Wat spannend, allemaal, he. Geniet vooral van je dag en van je spruitje!
Super he Kelly. :-)Geniet jij er ook van en ook van harte gefeliciteerd !
Hey Claudia,Amai, wat een mooie toekomst! Bij ons staan er nog 43 dagen op de teller vandaag en kben ook supergelukkig en benieuwd naar de toekomst. Ook wij stoppen met de pil en gaan voor een kindje :)Zalig hé! Het leven kan ook echt wel mooi zijn, tis niet alleen kommer en kwel zoals op tv!£Geniet er dubbel en dik van!xxxCindy13 juni 2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi meid!een dikke proficiat seg, geniet ervan! Wij trouwen volgende week (9 mei) en gaan op huwelijksreis voor ronde 1 ;) (ik zag het niet zitten om zwanger te trouwen vanwege de kwaaltjes). We zijn zo gelukkig dat twee van onze dromen bijna gaan uitkomen!Groetjes!Liese