Terug naar overzicht
Hi Heidi,nog slechts 15 daagjes te gaan !!! Nu komt het wel heel snel dichterbij, hé ! Het zal er gauw zijn. Ik wens je alvast een hééééél vrij-gezellige avond en laat ons weten hoe het was, hé ?Veel plezier alvast :DGroetjes.
hallowij hebben ook allebei onze vrijgezellenavond morgen. Wij weten nog van niks spannend he, en 15 mei is dan onze grote dag.Veel succes morgen en 16 mei!groetjes pedro en kim
Hey,ik heb ook mijn vrijgezellen gisteren gehad en trouw op 16 mei. Ik was zo nerveus, maar 't was super! We hadden een gemixt groepje (vriendinnen en collega's van mij en vriendinnen uit de groep van mijn toekomstige), maar ze hebben heel goed samengewerkt om er iets leuks van te maken. De dag starte om 12u en 't was een aaneenschakeling van dingen die ik leuk vond vb. toneelexamen, dansen (nl. line dance), hen iets laten knutselen, liedjes zingen en grenadine water verkopen om iets bij te verdienen. We zijn BBQ gaan eten. Veel gewaagde outfits aan gehad en erotische gedichten voorgelezen, maar eigenlijk viel dat ook nog goed mee.Allé nog veel succes!Kelly