Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag 2 Mei

1-5-2009 14:11:14
ik weet dat er morgen veel hun vrijgezellendag hebben, ook ik heb dit, ik weet dat het een verwendagje gaat zijn en kijk er al naar uit. laat weten hoe het bij jullie was...
en dan is het aftellen geblazen naar 16 Mei

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 362

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-5-2009 15:03:06

Hi Heidi,

nog slechts 15 daagjes te gaan !!! Nu komt het wel heel snel dichterbij, hé ! Het zal er gauw zijn.
Ik wens je alvast een hééééél vrij-gezellige avond en laat ons weten hoe het was, hé ?
Veel plezier alvast :D
Groetjes.

Kim
8-5-2009
 Meld misbruik1-5-2009 18:52:21

hallo
wij hebben ook allebei onze vrijgezellenavond morgen. Wij weten nog van niks spannend he, en 15 mei is dan onze grote dag.
Veel succes morgen en 16 mei!

groetjes pedro en kim

Kelly

Meld misbruik3-5-2009 20:20:44

Hey,

ik heb ook mijn vrijgezellen gisteren gehad en trouw op 16 mei. Ik was zo nerveus, maar 't was super! We hadden een gemixt groepje (vriendinnen en collega's van mij en vriendinnen uit de groep van mijn toekomstige), maar ze hebben heel goed samengewerkt om er iets leuks van te maken. De dag starte om 12u en 't was een aaneenschakeling van dingen die ik leuk vond vb. toneelexamen, dansen (nl. line dance), hen iets laten knutselen, liedjes zingen en grenadine water verkopen om iets bij te verdienen. We zijn BBQ gaan eten. Veel gewaagde outfits aan gehad en erotische gedichten voorgelezen, maar eigenlijk viel dat ook nog goed mee.

Allé nog veel succes!
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...