Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelaanduiding

1-5-2009 14:56:26
Ik zou graag iets leuks hebben om de gasten hun tafel aan te duiden. We hebben niet echt iets uit ons leven dat we kunnen gebruiken. Dus had ik gedacht aan hartvormige ballonnen met helium erin boven de tafel. Als de gasten dan binnenkomen krijgen ze een kaartje met dezelfde ballon erop. Maar ik ben er helemaal niet wild van, van het idee. Maar verdere inspiratie ontbreekt me... Tips zouden daarom welkom zijn.

Alvast bedankt, Kim

Kim
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1250

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik1-5-2009 21:15:58

Wij gaan de tafelindeling waarschijnlijk doen met snoepjes. Iedere tafel krijgt zijn eigen snoepje en de gasten krijgen bij het binnengaan een kaartje met daarin een celofaanzakje vastgemaakt met het snoepje. Op de tafels zelf zullen er grote glazen potten met het snoepje van de tafel staan en op de plaatsen van de gasten een zakje met die snoepjes, een kaartje met hun naam (ineens de plaatsaanduiding geregeld) en op de andere kant van het kaartje bedankt. Zo is dit ook ineens het bedankje voor ons huwelijk.
groetjes

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 11:10:21

Hallo,

Bij ons krijgen ze een foto in de kleur van hun tafel. Ik bewerk de foto's zelf in een bepaalde kleur. Die foto staat ook op de tafel in een fotohouder, met snoepjes er rond in dezelfde kleur. De foto is dus ook bij ons tevens een bedanking. De gasten horen hun kleurenmuziek en gaan zo de zaal binnen. Niet het hele liedje wordt gespeeld, alleen een kort stukje natuurlijk. Hopelijk ben je hier wat mee.

Groetjes,

Cindy

leen
4-7-2009
 Meld misbruik3-5-2009 21:52:51

Hallo
Bij ons krijgt elkeen bij het binnenkomen een bloem, en op elke tafel staat een vaas met een andere bloem in, als ze dan aan tafel gaan, zetten ze hun bloem gewoon in de vaas waar ze dezelfde vinden. Zo is de tafel al wat versierd ook.

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik4-5-2009 13:27:52

Onze feestzaal was vroeger een cinema. Daarom hadden we romantische films als thema's. Bij het binnenkomen kregen de gasten filmtickets voor de film van hun tafel.

Nathalie
5-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 16:08:34

Ik vind dat thema tafel voor film interessant. Hoe ben je aan de cinema tickets geraakt? Of heb je die zelf gemaakt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...