Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskinderen

  1-5-2009 16:52:45
Help, wat vinden jullie!
Omdat mijn zussen nog geen kinderen hebben, wou ik 2 kinderen van kameraden als bruidskinderen. Maar nu begin ik te twijfelen. Ik vind ze zo schattig en daarmee dat ik er wou. Maar voor de rest zie ik nu meer nadelen. De kinderen zijn de hele namiddag erbij en er moet constant opgelet worden en speelgoed enzo. Dan de foto's, is dat een meerwaarde met die bruidkindjes? Dan hadden we bij onze suite niet de kameraden van mij want dat zijn er teveel. Die komen enkel vanaf 20 u op het dansfeest. En dan moet ik voor die 2 koppels een uitzondering maken en dat wil ik niet. Dan had iemand gezegd neem u 2 zussen als bruidkindjes, maar dat is zo Amerikaans. Zijn bruidskinderen een meerwaarde??En een ceremoniemeester??

Saartje
21-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 891


tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-5-2009 18:01:06

hallo Saartje,

een ceremoniemeester zorgt ervoor dat alles op wieltjes -en met stijl- verloopt. Of het een meerwaarde is ? Voor mensen die zich liever niet met deze dingen bezig houden, zeker en vast ! Maar wie goed van tevoren georganiseerd is en voorbereidingen treft, kan het ook zonder. Bruidskinderen mogen er de hele tijd bij zijn, vinden wij. We zorgen er gewoon voor dat er voldoende kleurstiften & papier, stripalbums, puzzles en een paar gezelschapsspelen ter beschikking zijn (allemaal goedkope dingen. Daarmee kunnen ze zich vast effe bezig houden). Om die reden zochten wij ook speciaal een zaal met een speeltuin... want buiten spelen doen ze nog altijd het liefst ;o)
Op zo'n feest moet je je niet teveel zorgen maken dat jullie met de bruidskinderen zullen moeten bezig zijn, ze zorgen zelf wel voor vertier wanneer het ceremoniële deel achter de rug is. Onze DJ voorziet voor hen een speciaal "kinderbal" ; tijdens de receptie krijgen ze de danspiste helemaal voor zich met muziek voor hun leeftijd en kunnen ze dansen of achter de zeepbellen uit DJ's bellenblaasmachine aanhollen ! Onze DJ doet dit spontaan op een huwelijksfeest. Dus ik zou er maar niet teveel van wakker liggen. Volwassenen zorgen soms voor méér kopzorgen dan kinderen...
Groetjes,



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-5-2009 20:07:00

Wij hebben geen ceremoniemeester en ook geen bruidskindjes... Ik ben leerkracht en er zullen al meer dan genoeg kindjes in de viering zijn (én kindjes waar ik op die dag eens niet op moet letten, maar wel de ouders). Ik zie ook alleen maar nadelen dan voordelen: kledij die je moet kopen, ze stil houden in de viering (want ze zitten vooraan dus iedereen kan ze zien),... Geen bruidskindjes, dus!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik1-5-2009 20:38:42

Hey

Wij hebben ook 2 bruidskindjes, onze eigen zoontjes. Er zullen nog 6 andere kindjes in de suite meegaan, maar dat zijn niet onze bruidskindjes. Het is nu zo leuk met onze eigen zoontjes voor de foto's hé. Moesten die er niet geweest zijn, ja dan zouden misschien de neefjes en de nichtjes bruidskindjes geweest zijn... Persoonlijk zou ik niet de kindjes van vrienden bruidskindjes maken. Ze behoren niet echt tot de familie en ik zou dit raar vinden moesten ze echt bij ons op de foto's staan. Maar je moet wel doen waar jij je goed bij voelt.
Ik vind ook niet dat dit een meerwaarde geeft aan de foto's. Foto's zonder kindjes kunnen zeker even mooi zijn hoor.
Ik hoop dat je tot een beslissing kan komen.

Groetjes Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...