Terug naar overzicht
hallo Saartje,een ceremoniemeester zorgt ervoor dat alles op wieltjes -en met stijl- verloopt. Of het een meerwaarde is ? Voor mensen die zich liever niet met deze dingen bezig houden, zeker en vast ! Maar wie goed van tevoren georganiseerd is en voorbereidingen treft, kan het ook zonder. Bruidskinderen mogen er de hele tijd bij zijn, vinden wij. We zorgen er gewoon voor dat er voldoende kleurstiften & papier, stripalbums, puzzles en een paar gezelschapsspelen ter beschikking zijn (allemaal goedkope dingen. Daarmee kunnen ze zich vast effe bezig houden). Om die reden zochten wij ook speciaal een zaal met een speeltuin... want buiten spelen doen ze nog altijd het liefst ;o) Op zo'n feest moet je je niet teveel zorgen maken dat jullie met de bruidskinderen zullen moeten bezig zijn, ze zorgen zelf wel voor vertier wanneer het ceremoniële deel achter de rug is. Onze DJ voorziet voor hen een speciaal "kinderbal" ; tijdens de receptie krijgen ze de danspiste helemaal voor zich met muziek voor hun leeftijd en kunnen ze dansen of achter de zeepbellen uit DJ's bellenblaasmachine aanhollen ! Onze DJ doet dit spontaan op een huwelijksfeest. Dus ik zou er maar niet teveel van wakker liggen. Volwassenen zorgen soms voor méér kopzorgen dan kinderen... Groetjes,
Wij hebben geen ceremoniemeester en ook geen bruidskindjes... Ik ben leerkracht en er zullen al meer dan genoeg kindjes in de viering zijn (én kindjes waar ik op die dag eens niet op moet letten, maar wel de ouders). Ik zie ook alleen maar nadelen dan voordelen: kledij die je moet kopen, ze stil houden in de viering (want ze zitten vooraan dus iedereen kan ze zien),... Geen bruidskindjes, dus!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HeyWij hebben ook 2 bruidskindjes, onze eigen zoontjes. Er zullen nog 6 andere kindjes in de suite meegaan, maar dat zijn niet onze bruidskindjes. Het is nu zo leuk met onze eigen zoontjes voor de foto's hé. Moesten die er niet geweest zijn, ja dan zouden misschien de neefjes en de nichtjes bruidskindjes geweest zijn... Persoonlijk zou ik niet de kindjes van vrienden bruidskindjes maken. Ze behoren niet echt tot de familie en ik zou dit raar vinden moesten ze echt bij ons op de foto's staan. Maar je moet wel doen waar jij je goed bij voelt.Ik vind ook niet dat dit een meerwaarde geeft aan de foto's. Foto's zonder kindjes kunnen zeker even mooi zijn hoor.Ik hoop dat je tot een beslissing kan komen.Groetjes Caroline