Terug naar overzicht
Mijn zus is 2 maanden geleden getrouwd in het klokhof. Het eten is fantastisch, net als de zaal, het interieur, de bediening,... echt een absolute aanrader!
Ik ben 2 jaar geleden eens naar een trouwreceptie geweest in 't klokhof en vond het echt super!!
zeker eerst informeren of ze allebei nog beschikbaar zijn op jullie datum, misschien hoef je al niet meer te twijfelen als 1 van de 2 al bezet is, groetjes,
Beide zijn één van de betere feestzalen van de regio. Persoonlijk heb ik een iets grotere voorkeur voor de Cortina.De zaal is echt imposant en uniek + Het eten is nog iets beter in de Cortina. Daar hebben ze sinds januari ook een stabiel keukenteam, en dat merk je ook wel als je gaat eten. Alles is mooi getimed, vers en naar persoonlijk wens!Succes met de keuze!Marian
In het klokhof vinden wij ze totaal niet vriendelijk. Ik heb ze aan de telefoon gehad en zowel de man als vrouw zijn allebei niet aangenaam om met te bellen...ik heb daar een snap & een beet gekregen. Amai voor mij zei dit al genoeg!
Hey! Ik ben dit weekend ook zalen afgelopen en oa het klokhof, maelstede, ter eeste en vijverhof. Ik had ook een voorkeur voor het klokhof maar ik vond ze daar het minst vriendelijk, niet zo veel uitleg en contant op horloge ah zien, tel opnemen,... Er is trouwens bijna niks meer vrij voor aug volgend jaar, behalve vrijdagen. In de andere zalen waren ze heel vriendelijk. Wij hebben uiteindelijk besloten om voor Ter Eeste te gaan, een supergezellige zaal...