Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeelden misviering

2-5-2009 11:48:06
Help!!! Wij trouwen op 7 augustus en daarnet pas beslist om voor de kerk te trouwen! Ik supercontent natuurlijk, maar raak een beetje in paniek, er moet nog zoveel gebeuren! Ik zou het toch graag erg persoonlijk willen, zouden jullie , liefste medebruidjes, een voorbeeld van jullie misboekje willen doormailen! Dank alvast, als het mijne af is , stuur ik het met veel plezier verder!!!!!
gr,

an
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1743

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-5-2009 13:45:39

Als je het érg persoonlijk wil, kan je moeilijk dingen van iemand anders overnemen...
Hier vind je wel veel voorbeelden: http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

an
7-8-2009
 Meld misbruik2-5-2009 14:06:19

natuurlijk! Met persoonlijk bedoel ik 'net iets anders dan het boekje dat je van de pastoor krijgt! Vandaar!

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik2-5-2009 14:48:42

ook eens kijken op www.insides.be !
groetjes,
Nele

vanessa
28-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 13:54:35

Dag an,
mag ik jouw emailadres eens om door te sturen. Wij trouwen op 28 augustus en ons boekje is al klaar. Ik wil het zeker eens doorsturen.

groeten vanessa

vanessa
28-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 13:54:36

Dag an,
mag ik jouw emailadres eens om door te sturen. Wij trouwen op 28 augustus en ons boekje is al klaar. Ik wil het zeker eens doorsturen.

groeten vanessa

Sofie
8-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 14:44:45

Dag Vanessa

Zou het mogelijk zijn om jullie boekje ook eens naar ons door te sturen? Wij hebben een "kladversie" maar er is nog niets definitief. Wij trouwen op 8 augustus.

Bedankt, Sofie

Sofie
8-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 14:46:00

Sorry, e-mailadres vergeten doorgeven: fiekedesmet@hotmail.com.

Groetjes

an
7-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 21:21:31

hallo,
mailadres is mertensan@hotmail.com!!!!
Merci!!!

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik15-5-2009 19:27:55

normaalgezien kunt ge via de parochie boeken krijgen met voorbeelden van misvieringen.
Wij hebben persoonlijk gekozen voor een gebedsdienst met een Diaken. Hij mag wel brood verdelen, maar enkel met gezegend brood ( wordt dan door de priester in andere mis gedaan )

Een gebedsdienst is iets heel persoonlijks, ge maakt die ook zelf, iedereen doet eraan mee, je ouders, getuigen, vrienden, ...
das echt supertof.

'k heb een kladversie van onze viering ( 14-08-08) anders wil ik die wel eens doorsturen.

lindsey.en.bjorn.trouwen@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info