Terug naar overzicht
Hallo Annabelle,Als je op zoek bent naar iets speciaals kan ik je Outfort aanraden in Hoboken (www.outfort.be ). Wel niet in Deurne, maar Hoboken is niet zo ver van Deurne. De zaal is gelegen in het fort van Hoboken en is een oude bunker/schietgang met prachtige gewelven. Buiten is een heel mooi terras gelegen aan een vijver, perfect voor een BBQ.Wij trouwen daar op 12 november van dit jaar : nog 75 dagen !Groetjes en nog veel succes bij je zoektocht !Gert
hey halloindien jullie een fotograaf nodig hebben dan mogen jullie mij altijdvrijblijvend contacteren om eens een afspraak te maken om mijn portfolio te bekijkengroetjescarlo
Hoi Gert,Bedankt voor je suggestie.Heb meteen voor informatie gehoord.Lijkt me echt een toffe locatie!Zou het mogelijk zijn om na je trouw je ervaringen hier te posten?Alvast bedankt!Annabelle
Hallo Annabelle,Ik zal zeker hier op het forum een berichtje achterlaten na onze trouwdag over hoe het is geweest.Als je heel wat berichtjes teruggaat hier op het forum zal je zien dat een zekere Suzy in het Outfort ook haar feest heeft gedaan (ergens in april denk ik). Met haar heb ik ook een aantal berichtjes gewisseld toen wij onze zaal moesten kiezen en zij liet achteraf weten dat het een schitterend feest was geweest !Groetjes,Gert