Terug naar overzicht
Als je een pochette draagt als man, zorg je daar dan niet zelf voor? Vaak past dat toch bij de das? Ik kende het gebruik niet om als koppel pochette's op te leggen aan de mannen van de suite.Ik denk dat het inderdaad weinig word gedaan.Corsage's hoor je toch vele vaker? Ik zou daar voor gaan. Ik vind dat ook wel mooi.
Pochette of corsage?Ik zal al blij zijn zouden ze allemaal mooi in kostuum naar onze trouw komen, dat is al moeilijk genoeg bij ons. Groetjes Caroline
Je kiest zelf een beetje wat je het liefste ziet! Wij hebben geen van beide gebruikt, omdat ik dat persoonlijk te klassiek vond...
De pochette zit bij in het kostuum (alleen bij mijn venteke niet). Wij voorzien geen corsages. Heeft in mijn ogen absoluut geen meerwaarde!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij ons pochettes!Groetje!s
bij ons worden het corsages. Dat vrolijkt hun jacquet een beetje op. Ik moet trouwens de pochetjes nog afzeggen, want beiden is not done ;-)
hallowij nemen ook bloemetjes en geen pochette. wordt trouwens 'boutonière' genoemd (heb ik me laten wijsmaken) want corsage is voor vrouwen... (zoals bij schoolbal in amerika). nathalie
Ik wil dat de mannen een bloemeke of hoe je het noemt dragen.een stoefferke kunnen ze gewoon nog dragen ook.Bedoeling is dat dit bloemeke meegaa met mijn bruidsboeket...
Bij ons is het een pochette gelijk de das, vreet gemakkelijk :-). Wordt dus wel nog gedaan hoor.Groetjes en succesRebecca27/06/09