Terug naar overzicht
Heel gek hoor... Ik liep 2 weken geleden in de Wibra en n.a.v. Moederdag lagen daar mooie kaartjes met rozen (een beetje blinkend, is moeilijk uit te leggen) in alle kleurtjes. Wij hebben de witte gekozen. Ik wou mijn menu er zo op printen, maar blijkbaar is het papier te dik en te glanzend... Dus heb ik mijn menu afgeprint op wit papier en heb ik het er binnenin ingekleefd. Ze zijn echt mooi geworden en dat voor géén geld: een pakje met 10 kaarten (en 10 enveloppen, maar die heb ik nu niet nodig) kostte slecht €1,99!De man van de feestzaal zei ook van er per tafel 2 à 3 te voorzien, want de mensen nemen dat tegenwoordig toch niet meer mee naar huis, dat wordt vuil,... Dus: voor nog geen €6 heb ik mijn menukaartjes!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik denk dat ik de menu's 'gewoon' ga afdrukken op een wit papier met als achtergrond de twee hartjes van op onze uitnodiging. En dan ga ik dat op van die kleine schilderezeltjes zetten (verkopen ze in IKEA.Groetjes Kim
hi Sophie,onze menu's maken we op dezelfde manier als Véronique maar met dat verschil dat we op de voorzijde ook de voornaam van elke gast voorzien. We maken alles in Powerpoint. Op de achterzijde van elk menu komt het feestreglement... Groetjes.
Hey,ik heb ze ook gewoon zelf geprint. Zwart op rood papier (mijn thema was rood, aangezien ik een rood kleed had). Gewoon recto-verso geprint en op de tafel gelegd... Op de voorkant de foto van de uitnodiging, op de achterkant de menu. Niet zo groot, ik denk een 12-tal per pagina. Dus ik had er genoeg voor 1 per koppel...Na het feest lagen er inderdaad nog veel op de tafels, maar ze waren duidelijk 'gebruikt'. Belangrijk toch!;))Nele
Hoi,Onze menukaarten worden gedrukt waar onze uitnodigingen van komen.Ze hebben dus dezelfde kleur, lettertype enz...Voor ozne misboekjes gaan we hetzelfde doen.De "kaft" wordt ook daar geprint, de teksten ga ik zelf afprinten en dan bundelen.zo loopt alles door gans de trouw door...groetjes
@ tami... Wat was dat feestreglement dan?