Terug naar overzicht
Misschien eens bij Stappaerts reuzepannen kijken. Da's ook wel leuk.Ja ik denk dat ze gewoon hun standaard prijzen doorsturen. Dat het niet goedkoper wordt is wel logisch hé. Dan met er van iets anders meer worden voorzien. groetjes, Carolina
Hey,ik snap je frustaties niet echt, moet die traiteurs toch gelijk gaan geven vrees ik.De standaardoffertes die via mail doorgestuurd worden zijn ALTIJD met vlees en vis voor een bbq.Misschien zijn er ook formules zonder vis maar dit is zeker geen gewoonte.Als je nu eens een persoonlijke afspraak had gemaakt met die traiteur waar je echt interesse voor toont dan zal dit zeker geen probleem kunnen zijn.En trouwens voor een bbq denk ik dat vlees zeker even duur is als vis, als het nog niet meer is. We hebben genoeg ervaringen met traiteurs die bqq geven.Het kan toch altijd zijn dat er mensen vis wilen of vegetarisch, ik geloof niet dat als er zo'n groot feest is, dat iedereen vlees eet. Ik snap echt niet dat je boos bent.Een fijn feest gewenst.Groetjes.