Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kunnen traiteurs wel lezen????

3-5-2009 11:45:05
ik wordt tegenwoordig alleen maar kwaad als ik offertes terug krijg van traiteurs.

Wij wensen een traditionele bbq (eet iedereen bij ons)en was dus de bedoeling dat het vooral om vlees ging en geen vis, als er van de 80 genodigden mss 10 vis eten is het veel...

Daarmee vermelde ik overal duidelijk geen vis, nu krijg ik overal offertes waar vis is in verwerkt , en het straffe eraan s dat je dat wel kan laten vallen maar zij doen niks aan de prijs... Iets in de plaats stellen ook niet.

Enfin bon na al dat drukke gedoe heb ik een boodschap aan traiteurs: Lees en doe wat er gevraagd wordt zo moeilijk is dit toch niet?????

aan de bruidjes: Laat je zeker niet doen!

Ik heb nu een andere oplossing gezocht :
vrienden van mijn zus komen de hele bbq verzorgen voor nog geen 200€, op voorwaarde dat alle benodigdheden er zijn.

Dit gaan wij nudoen

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 329

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-5-2009 16:31:58

Misschien eens bij Stappaerts reuzepannen kijken. Da's ook wel leuk.

Ja ik denk dat ze gewoon hun standaard prijzen doorsturen. Dat het niet goedkoper wordt is wel logisch hé. Dan met er van iets anders meer worden voorzien.

groetjes, Carolina

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik4-5-2009 20:32:34

Hey,
ik snap je frustaties niet echt, moet die traiteurs toch gelijk gaan geven vrees ik.
De standaardoffertes die via mail doorgestuurd worden zijn ALTIJD met vlees en vis voor een bbq.
Misschien zijn er ook formules zonder vis maar dit is zeker geen gewoonte.
Als je nu eens een persoonlijke afspraak had gemaakt met die traiteur waar je echt interesse voor toont dan zal dit zeker geen probleem kunnen zijn.
En trouwens voor een bbq denk ik dat vlees zeker even duur is als vis, als het nog niet meer is. We hebben genoeg ervaringen met traiteurs die bqq geven.
Het kan toch altijd zijn dat er mensen vis wilen of vegetarisch, ik geloof niet dat als er zo'n groot feest is, dat iedereen vlees eet. Ik snap echt niet dat je boos bent.
Een fijn feest gewenst.
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...