TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
23-5-2010
|
3-5-2009 19:13:32
Wij zijn eind oktober naar een trouwfeest in het Godshuis geweest, en wij vonden het niet echt bijzonder. Veel geld voor wat het is (zijn er ook gaan informeren voor ons huwelijk), en het personeel was helemaal niet vriendelijk.
De Lozen Boer is zeer goed, mn beste vriendin is er 2 jaar geleden getrouwd, en kan helemaal niets verkeerd zeggen van die zaal. Alles was dik in orde!!
Groetjes Karolien.
Wij trouwen in Huyze De Baere in Maldegem.
|
|
Katrien
5-9-2009
|
3-5-2009 19:27:37
Hallo Ben het helaas eens met Karolien over het Godshuis. Heel duur. Wij voelden ons daar echt te min. Qua tuin valt het ook enorm tegen. 't Is een prachtig gebouw met enorme grote zalen, maar het kwam ons allemaal nogal kil over, niet gezellig of intiem. Wij kozen voor Den Hof in Zelzate. Groetjes xxx
|
|
dierk
|
3-5-2009 20:01:39
Beste Ellen,
28 maart waren we nog aanwezig in De Lozen Boer, ik kan alleen maar zeggen,enorm lekker eten,uitstekende bediening,prachtige presentatie van het dessertenbuffet,en enorm vriendelijk personeel,...zou niet twijfelen,Mvg Dierk Van Paemelen, www.studiohappymusic.be
|
|
Mariska
12-9-2009
|
3-5-2009 20:06:18
Toen wij binnenkwamen in het godshuis werden we er hartelijk ontvangen. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met het godshuis. Ben ervan overtuigd dat wanneer ik op onze trouwdag gerust mag zijn dat alles in orde zal zijn op mijn feest. Maar dat is mijn ervaring.
|
|
Sofie
|
4-5-2009 7:57:57
Ik ben al naar beide zalen geweest en ze zijn allebei dik in orde, wel een beetje hoog qua budget Qua vriendelijkheid niks op aan te merken maar mss in de Lozen Boer nog iets vriendelijker en daar is het eten echt subliem, zeler zijn geld waard Godshuis is dan weer mooier langs buiten, ze kunnen het prachtig verlichten en het doet echt sprookjesachtig aan. Wel opletten welke zaal je kiest want de ene is al groter en gezelliger dan de andere. Ik zou zeggen, ga gewoon zelf eens kijken dan heb je er een veel beter zicht op maar ik denk dat je met geen één van de twee kunt misdoen
succes ermee!
|
|
tami
26-6-2010
|
4-5-2009 8:33:50
hallo Ellen,
wil jullie echt niet ontmoedigen maar ook wij vonden het Godshuis te duur. Wellicht een pracht van een gebouw maar je moet houden van dit soort interieur. En toch zijn er mensen die best tevreden waren met deze locatie. Zoals Sofie zegt : ga zelf 'es een kijkje nemen. Groetjes.
|
|
Eva
10-10-2009
|
4-5-2009 8:59:41
Dag Ellen,
met het Godshuis hebben wij geen ervaring maar we zijn wel gaan kijken naar De Lozen Boer in Lochristi. Ik moet zeggen dat ze ons daar erg vriendelijk ontvangen hebben en het zijn prachtige zalen voor zowel een groot als kleiner feest. Alleen lag het bij ons ver boven ons budget. (zowel qua eten als drank)
Net zoals Katrien hebben wij ook voor Den Hof gekozen.
Groeten, Eva
|
|
Ellen
28-8-2010
|
4-5-2009 23:15:25
Hallo lieve mensen,
Dank je wel voor jullie reacties !
Ondertussen zijn we naar beide locaties gaan kijken. Beide locaties vielen erg goed mee, heel vriendelijk onthaald, zeer mooie zalen, lekkere menu's, zeer professioneel... De tuin in de lozen boer was een stuk mooier, maar de zalen van het godshuis vonden we echt prachtig (vooral de graanschuur !). We hebben dus uiteindelijk (na lang wikken en wegen ;-) ) gekozen voor het godshuis ! Woehoe !
Het klopt inderdaad wel dat je moet opletten welke zaal je vastlegt in het godshuis. De ene zaal is voor bijvoorbeeld 200 personen of meer. Aangezien wij een goeie 100 gasten zullen hebben, zou dit voor ons echt een ongezellige zaal worden. Gelukkig hebben ze ook kleinere zalen die even mooi zijn. Zelfde verhaal voor de lozen boer eigenlijk.
Groetjes ! Ellen
|
|
Sofie
|
5-5-2009 9:40:04
Proficiat! Je eerste moeilijke keuze is al gemaakt en je zult er geen spijt van hebben denk ik want het is een heel mooie locatie en als het slecht weer is, heb je toch niks aan de tuin. Het is de zaal die echt telt hé
geniet nog van de verdere voorbereidingen!
|
|
Ellen
28-8-2010
|
5-5-2009 20:01:06
Dank je wel, Sofie ! Jij ook hé !
|
|
Luc
|
12-5-2009 16:57:16
Het Godshuis: grote dure zalen, kleine "goedkope" menuutjes ... Dit willen wij onze genodigden zeker niet aandoen !
Katrien en Luc
|
|
GIANNI
|
28-7-2009 14:36:10
Ik weet niet waar iedereen zijn/haar info haalt over de (zeer) dure zalen en menu's, maar wij zijn in verschillende zalen gaan kijken en rekening houdend met entourage, omgeving, stijl, ... zijn de prijzen in het Godshuis niet hoger dan elders. Er wordt inderdaad zaalhuur gevraagd, maar deze is niet overdreven. De prijzen van de menu's lagen dan weer lager dan in Hof ter Mude e.a. . Ik heb de indruk, dat het Godshuis een beetje de reputatie 'duur' meesleept uit het verleden.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|