Terug naar overzicht
Hey,Ik ben van Brugge. De allerbeste kapper van Brugge voor zo'n kapsels is normaalgezien Xantippe. Kristien doet dat echt heel goed!Ze zijn ook ver buiten Brugge bekend want ze doen alle kapsels en visagie voor alle één-programma's. Xantippe is op St.Pieters op 5 minuutjes van Brugge Centrum.Ik ga er alleszins gaan om mijn haar te doen en ook om me te laten schminken, want ook dat doen ze supermooi.Groetjes,Lieve
@ Lieve,oprecht dank voor je berichtje ! Hoewel ik van de naam Xantippe al gelezen had (mss op dit forum ?), wist ik niet dat het over een kapster ging. Blij dat ze zo kortbij zit :)Nogmaals bedankt !Groetjes
Hoi,Ik ga bij Palazzo in Loppem. Ik ging ook eerst bij mijn plaatselijke kapper, maar was niet zo tevreden... niet iedereen is daar goed in natuurlijk en was ontgoocheld. Maar Palazzo doet dat heel goed. Ze heet Heidi. Ik woon ook op nipte grensje assebroek, dus loppem is heel dichtbij he. Ik ben niet zo voor Xantippe enzo van die grote zaken, maar het is uiteraard voor je trouw en dan moet het goed zijn hé. Heb er ook al goede reacties van gehoord!Groetjes en succes!Rebecca27/06/09
Pieps,Ik heb persoonlijk een mindere ervaring met Xantippe... maar da's elk zijn eigen gevoel en mening over een kapper.Ik ga naar Patrick Saint Yves... al eens geweest voor mijn proefkapsel en 't was prachtig...veel succes!
Lieve, Rebecca en Inge,hartelijk dank voor jullie goede raad en adresjes. Ik spring wel eens binnen wanneer ik in de buurt ben en beslis dan wel wat het wordt. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen !Groetjes,tami