Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskapper Brugge

4-5-2009 10:21:42
hallo medebruidjes !

Heeft iemand goede adressen van (bruids)kappers in of rondom Assebroek of Brugge centrum ? Of gewoon 'n eigen bruidskapsel-ervaring in die regio ? Ik woon helemaal niet in de streek dus heb geen flauw idee van de mogelijkheden.
Heel erg bedankt bij voorbaat voor jullie bereidwillige medewerking :)
Groetjes.

tami
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 961

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik4-5-2009 11:56:32

Hey,

Ik ben van Brugge. De allerbeste kapper van Brugge voor zo'n kapsels is normaalgezien Xantippe. Kristien doet dat echt heel goed!
Ze zijn ook ver buiten Brugge bekend want ze doen alle kapsels en visagie voor alle één-programma's. Xantippe is op St.Pieters op 5 minuutjes van Brugge Centrum.
Ik ga er alleszins gaan om mijn haar te doen en ook om me te laten schminken, want ook dat doen ze supermooi.

Groetjes,
Lieve

tami
26-6-2010
 Meld misbruik4-5-2009 13:51:21

@ Lieve,

oprecht dank voor je berichtje ! Hoewel ik van de naam Xantippe al gelezen had (mss op dit forum ?), wist ik niet dat het over een kapster ging. Blij dat ze zo kortbij zit :)
Nogmaals bedankt !
Groetjes

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik4-5-2009 15:33:01

Hoi,

Ik ga bij Palazzo in Loppem. Ik ging ook eerst bij mijn plaatselijke kapper, maar was niet zo tevreden... niet iedereen is daar goed in natuurlijk en was ontgoocheld. Maar Palazzo doet dat heel goed. Ze heet Heidi. Ik woon ook op nipte grensje assebroek, dus loppem is heel dichtbij he. Ik ben niet zo voor Xantippe enzo van die grote zaken, maar het is uiteraard voor je trouw en dan moet het goed zijn hé. Heb er ook al goede reacties van gehoord!

Groetjes en succes!

Rebecca
27/06/09

inge

Meld misbruik4-5-2009 17:32:58

Pieps,

Ik heb persoonlijk een mindere ervaring met Xantippe... maar da's elk zijn eigen gevoel en mening over een kapper.

Ik ga naar Patrick Saint Yves... al eens geweest voor mijn proefkapsel en 't was prachtig...

veel succes!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-5-2009 17:33:12

Lieve, Rebecca en Inge,

hartelijk dank voor jullie goede raad en adresjes. Ik spring wel eens binnen wanneer ik in de buurt ben en beslis dan wel wat het wordt. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen !
Groetjes,
tami

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...