Terug naar overzicht
Ik ben ook pietluttig.Onze menukaarten gaan gedrukt worden bij de drukker die onze uitnodigingen doet.Ze gaan dus volledig in dezelfde lijn liggen...Ik neem altijd een menu mee naar huis, maar er zullen er zijn die er geen belang aan hechten...Gewoon je zin doen !!!
Ik zou het zeker zelf maken als ik jou was.Dit is jullie dag en het moet zijn zoals jullie willen!Dus als je iets lelijk vind en het kan vervangen waarom niet? :)groetjes,Yasmina en Gregory06/08/2010
hi Valerie,ik maak ze ook zelf en om dezelfde reden als jij. Ik heb met Powerpoint een compositie gemaakt. Voor de dames : met een roze boeketje, een wit en een roze hart en voor de heren een grijze trouwhoed, een wit en een lichtgrijs hart en helemaal bovenaan de namen. En nù zijn ze zoals ik wil :DLeef je er helemaal mee uit en doe je zin !Groetjes.
Wij nemen die van de zaal maar dat zijn wel redelijk fatsoenlijke hoor. Vooraan staat de naam van de zaal er wel op maar dat stoort mij niet zo. Ook zullen er per tafel maar een paar staan, niet voor elke persoon. Dan wordt het wat druk denk ik op de tafel. Er moeten nog vanalle andere dingen op ook hé. groetjes, Carolina
Dag Valerie,Hoe zien ze eruit? Aangezien dit inbegrepen is in de huurprijs (kasteel van Hoen) gaan wij zeker geen nieuwe menukaarten laten maken...Voor ons nog 40 dagen te gaan...:-)))Nog veel voorbereidingsplezier!!!!Ilse13/06/2009
@ Ilse: ik denk hetzelfde als alle andere menukaarten van Bart Claes (ook Kasteel Van Hoen): zo'n groen, met streepachtige dingen erop. En ook daarom wil ik andere hebben, dan hebben we anderen dan iedereen :-)Valerie04/07/09
Het is misschien wel leuk om een menu te hebben in de lijn van je uitnodiging. Of zoals bij ons: met het thema van de tafel erop.Hangt er ook vanaf of jullie dit graag doen, indien vervelend klusje: die van de zaal houden.