Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Interactieve huwelijkslijst

4-5-2009 13:00:56
hey

Wij zouden als huwelijkslijst onze reis nemen: km vliegtuig, overnachting, binnenlandse vlucht,... Via internet heb ik eens een interactieve huwelijkslijst gezien waardoor mensen nooit 2 maal hetzelfde cadeau kopen. Nu vind ik deze site niet meer terug. heb er al een paar gevonden, maar die moeten allemaal gedownload worden en is ingewikkeld. Degene die ik gevonden had, was enkel een eigen deel-site aan maken. Kent iemand jullie dit, jullie zouden mij er echt mee kunnen vooruit helpen.

gr
Ann

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1103

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik4-5-2009 13:15:43

Misschien was het deze?
http://www.planyourwedding.nl/

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik4-5-2009 13:18:20

Hey, wij werken ook met een huwelijksreislijst en dit via een UNIGLOBE reisbureau. Ik weet niet of het dit is dat je bedoeld. Is jullie reis op eigen initiatief of via een reisbureau geboekt?
Bij ons heeft de consulente de opsplitsing voor haar rekening genomen en wij moesten enkel onze eigen tekstjes erbij schrijven. Als je hier graag meer over wil weten mag je me altijd mailen (ans.peterse@aclvb.be)

Grtz
Ans

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik4-5-2009 13:45:30

Bedankt voor jullie snelle reacties. We hebben onze vlucht via internet geboekt, aanbod uniglobe was me idd bekend, mr ja dat kan je dus alleen mr doen als je daar reis geboekt hebt.
Het was inderdaad de Nederlandse site die ik al deels aangemaakt had, een heeeel dikke merci!

gr

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-5-2009 18:25:32

Hey,
Thomas Cook travel Shop werkt ook met een online huwelijkslijst, maar dan moet je wel bij hen geboekt hebben (of toch op zijn minst iets)

groetjes

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Sarah

Meld misbruik4-5-2009 19:23:57

Hey,

Wij doen dit ook, maar niet via een reisbureau.
Je kan eens kijken op www.sarah-tim.be

Groetjes,

Sarah

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik4-5-2009 20:11:56

hoi,

wij hebben zelf een site gemaakt via Blogspot. Heel eenvoudig, gratis, en je kan personaliseren zoveel je wil.

Het is wel een blog en dus geen echte interactieve / geautomatiseerde site, maar dat stoort echt niet: de mensen kunnen een cadeau kopen door een comment bij dat cadeautje te zetten. Wij krijgen dan een mailtje waarin we die reactie moeten goedkeuren en publiceren - je hebt dus controle over wat er op je site komt. Zodra dit gedaan is, passen we ons berichtje op de blog (dus de cadeau) snel aan door er "Verkocht" bij te zetten, zodat de andere mensen kunnen zien dat dit niet meer te koop is.

We hebben er al heel veel leuke reacties op gekregen!

groetjes
Kirsten

Angélique
3-11-2009
 Meld misbruik5-5-2009 21:11:37

Hallo,

Neem eens een kijkje op www.uniglobe.be

Veel succes,
Angélique
03-10-2009

Lies
18-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 21:14:41

Aan Kirsten:

Wil je de link van jouw blogspot site eens doorgeven? Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets in elkaar gestoken hebt! Als je het wil delen natuurlijk...
Groetjes
Lies 18/07/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...