Terug naar overzicht
Dag Stéphanie,eerst en vooral een dikke proficiat!Een hele lijst wat te regelen dat kan je op vele internetsites en bruidsboeken terugvinden hoor want het is veel om op te noemen:-)Toch zou ik zo ie zo beginnen met uitkijken naar een locatie want daar hangt je datum hoogstwaarschijnlijk van af. En tegelijkertijd met de locatie ook nog eventueel de pastoor aanspreken als je een kerkelijk huwelijk wilt. De gemeente zal een kleiner probleem geven. Dus ik zou zeggen, afspraken maken met locaties zodat jullie jullie datum kunnen vastleggen!Veel plezier met het plannen!Eva (nog 159 dagen!)
Hey Stephanieproficiat!! Eerst en vooral je zaal boeken, dan de kerk en het gemeentehuis want dan heb je tenminste al een datum van waar je kunt vertrekken. Mei is een drukke maand dus begin maar alvast te zoekenIn welke regio zoek je iets? Wij zijn van oost-vlaanderen dus ik heb wel veel info over zalen in de buurt van Gent als je wilSucces met de voorbereidingen en geniet van je verlovingsring :-)Sofie
Hallo,Eerst en vooral een dikke proficiat, wij trouwen op 14/05/2010.Eerst en vooral zou ik ook een feestzaal zoeken en dan de datums vergelijken met de kerk en het gemeentehuis. Hou er rekening mee mei is de maand van de communnie dus ik zou zeggen wacht niet te lang. Onze zaal ligt vast van december 2008 en hadden toen al niet veel keuze meer. Van waar ben je, wij zijn van Turnhout. Ik zou zeggen geniet van de voorbereidingen en hopelijk kunnen we eens ideeën uitwisselen.Gwen
hey meisje een dikke proficiat he ik kan je wel een kleed aan bieden ze is echt splinternieuw ik trouw ook binnen kort maar mijn oma wou me verassen en bracht een kleed van parijs mee echt mooi maar helaas heb ik er al 1 en we hebben semen beslist om het kleed te verkopen en dat geld voor iets anders te geruiken de nieuw prijs was meer dan 4000 en als jij een bod doet mag je het al hebben