Terug naar overzicht
Cool, trouw jij ook op 1 april?? eindelijk iemand die net zoals ik het niet erg vindt om op zo'n datum te trouwen!! we tellen af hé nog 215 dagen!!
Dag Saskia,Wij trouwen 11 maart 2006 en ik had ook informatie gevraagd bij the weddingplanner. Die heeft me direct teruggebeld, maar 'k vond die zeer opdringerig, ik kreeg er bijna geen woord tussen. Uiteindelijk heeft hij nog twee keer gebeld en één keer gemaild (in één week tijd!), hoewel ik bij 't eerste telefoontje al gezegd had, dat ik zelf ging terugbellen voor een afspraak (we moeten van Leuven komen en dan is 't niet zo simpel om in de week naar Lede te geraken, dat vraagt wat organisatie). Wij gaan hem zeker en vast niet nemen. Zaterdag zijn we naar BClimo in Gent geweest en daar hebben we een schitterende ontvangst gekregen! Die man heeft onze dag nog eens volledig gepland (we hadden dit wel al zelf gedaan, maar 't was toch interessant om het nog eens een bevestiging te krijgen van iemand anders). Hun auto's zijn prima onderhouden en 'k heb een paar van hun chauffeurs gezien (die net van huwelijken terugkwamen) en dat zagen er wel toffe en professionele mensen uit. Ik had er het gevoel dat je daar zeker mag zijn dat je alles krijgt wat op voorhand is afgesproken, die werken daar heel professioneel en correct. Bij the weddingplanner had ik zo een beetje het gevoel dat die eigenlijk te weinig werk had en dat het allemaal zo een beetje amateuristisch is. 't Is maar een gevoel hé, mijn intuïtie kan volledig verkeerd zijn! :-)Groetjes,Sylvie11/03/06
Joris Temmerman is een echte aanrader als ceremoniemeester.Hij verzorgt alles op en top.Zeker een aanrader
Wij hebben onze ceremoniewagens bij AAAC Limousines geboekt. Ook een echte aanrader. Hebben het huwelijk van Laurent en Claire ook gedaan.
Wij hebben ook via The Weddingplanner ons vervoer geregeld. Vriendelijke mensen en goede service. Wij wonen op nog geen 500m van het stadhuis en wij hebben een oude paardentram geboekt met 2 friese paarden! En daar gaan wij met onze suite van 22 man lekker samen in rondrijden!