TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
8-8-2009
|
5-5-2009 12:29:06
Hey, Dit is echt de nachtmerrie van een bruidje eh! Zaterdag ga ik voor de 1ste pas bij Le Chapeau in Antwerpen en ik ben eigenlijk wel nerveus dat ze een ander kleed hebben klaargemaakt of dat de kant scheurt ofzo. Mijn ventje vond het nogal onozel om mij daar druk over te maken, maar nu zie je dus dat die winkels ook fouten maken eh. Ik hoop dat je nog van je dag hebt kunnen genieten ondanks de ongemakkelijkheden. groetjes, Nele 08-08-09
|
|
Claudia
19-6-2009
|
5-5-2009 12:29:51
Oei oei ... ik heb daar ook mijn kleedje gekozen. Mijn ouders, zus & verloofde hebben daar ook hun outfit gevonden. Heb er toch betere ervaringen mee, moest normaal 11/5 gaan passen maar toen ik enkele weken geleden wist dat ik zwanger was en dat ging melden was er geen probleem.. Kleedje was net binnengekomen en ze zouden er rekening mee houden, moet nu 3 weken later gaan trouwen -rekening houdend met het buikje. Op onze trouwdag zal ik 20 weken ver zijn, en moest het zijn zouden ze zelfs nog de dag ervoor kunnen aanpassen.
Uiteraard verwacht je kwaliteit, maar ik heb er eigenlijk ook geen bang voor.. ben ervan overtuigd dat het wel goed zal komen. Het is ook een klassevolle winkel die het zich niet echt kunnen permiteren om de ene na de andere zo teleur te stellen en op die manier klanten te verliezen.
Toch jammer voor jou !
|
|
sarah
17-5-2008
|
5-5-2009 16:19:35
ik was super content van E&R...
|
|
Tessa
10-10-2009
|
5-5-2009 16:30:39
En ik ben blij dat ik daar nooit iets gekocht hebt. Van bruidsjurk tot avondkleed...
|
|
Heidi
4-7-2009
|
5-5-2009 16:34:34
Ik ben er ook wel content van tot nu toe. Heb binnenkort mijn eerste pas maar hebg er wel vertrouwen in. Welk merk was het kleed? Mss ligt het daar aan?? Toch raar voor een winkel met goede naam. Gr
|
|
Annelies
29-5-2009
|
5-5-2009 22:50:52
Ik moet zeggen, ben nog steeds supertevreden over E&R, heb er mijn suitekleed vorig jaar gehaald voor de trouw van mijn schoonbroer, was netjes in orde. Ik heb er nu mijn trouwkleed ook gekocht, ben al 1x gaan passen en kleedje zat als gegoten, moest niets aangepast worden, mag volgende week nog eens terug gaan passen met alle accecoires en dan krijg ik het ook mee. Mijn moeder en schoonmoeder hebben hier ook hun suitekledij gaan halen en hebben ook geen problemen ondervonden, telkens hing alles klaar en was het gemaakt zoals gevraagd.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|