Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 8-8-2009!!

5-5-2009 12:50:01
Hey,

Gewoon uit nieuwschierigheid..wie trouwt er nog op 8-8-2009 en van waar zijn jullie?

groetjes,

Debby
8-8-2009
(Uit Antwerpen)

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 438

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 13:33:59

Hey Debby,

Ik postte een paar dagen geleden ook een berichtje dat de 8 augustus bruidjes nog 100 dagen te gaan hadden! :)

Is bij jullie ook alles ver in orde, buiten een paar prulletjes? Of ben ik gewoon vroeg met alles. Begin mij soms af te vragen of ik dingen vergeten ben of niet... :)
Wij zijn van Limburg!

Groetjes Sara

nele
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 13:58:15

Hallo medebruidjes! Ook voor ons is 8 augustus de grote dag. We hebben al heel wat geregeld maar nu moeten we nog overal het puntje op de i zetten eh.
We zijn van Mechelen maar trouwen in Keerbergen met een priester van De Goede Herder.
Doe dat nog goed eh!
Nele
08-08-09

nele
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 13:58:16

Hallo medebruidjes! Ook voor ons is 8 augustus de grote dag. We hebben al heel wat geregeld maar nu moeten we nog overal het puntje op de i zetten eh.
We zijn van Mechelen maar trouwen in Keerbergen met een priester van De Goede Herder.
Doe dat nog goed eh!
Nele
08-08-09

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:05:37

AANWEZIG!!! :-)

Pfff, ik begin mij wa op te jagen heb ik het idee...
Ik geraak maar ni in gang voor het misboekje.

Ah ja, wij zijn van Hulshout, maar da wist ge al hé :-)

Ans

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:20:18

@Ans, heb je net gemaild ivm misboekjes ;-)

@Sara: Sorry had het niet gezien ;-)
buiten de ringen enzo is bijna alles klaar...nog net kiezen wat er precies op de uitnodigingen zou moeten komen, ze zijn vandaag binnen, maar moeten dan nog gedrukt worden...maar ja WAT komt er meestal op!!hihi

groetjes,

Debby
8-8-2009

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik5-5-2009 16:38:56

Count me in :-)

wij moeten nog eens nadenken over bloemetjes voor in de kerk, intredelied zaal en onze uitnodigingen moeten we nog kiezen 08-08-09

groetjes,
Valérie

kathia

Meld misbruik5-5-2009 18:14:36

ook wij trouwen op 08-08-09!

Het meeste is bij ons al geregeld, ringen zijn gekozen, muziek, dj, misboekjes zijn af, uitnodigingen zijn klaar, bloemen zijjn gekozen,.. nog enkele details en dan zijn we er! vind het zo spannend!

aja ik ben nog op zoek naar geschikte schoenen! en een parelarmband iemand tips voor goede winkels?

groetjes,

Kathia

koen
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:37:14

hallo, wij trouwen ook op 08-08-2009 en komen uit Wakken. Bij ons is het zo goed als geregeld, enkel om aan tafel te komen en kledij van de heren (10) moeten we nog regelen
vele groetjes koen

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:59:40

Hier nog een bruidje voor 8-8-09
Bij ons moet er nog redelijk wat gebeuren. De ringen zijn nog niet gekozen, de menu ook niet. Uitnodigingen worden deze week gedrukt. Voor bloemen hebben we iemand maar we moeten nog overleggen wat het precies wordt. Ik denk eigenlijk dat we nog voldoende tijd hebben hiervoor, maar als ik dit hier zo lees, lopen wij serieus achter...
groetjes!

kelly
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 9:01:45

hier nog een 8/08 bruidje ;-)
wij hebben ook nog heel wat zaken in orde te brengen hoor:
- moeten nog ringen kiezen
- bruidsboeket moet nog gekozen worden.
- kledij voor ventje en zoon
- misboekje is al klaar, enkel nog een tekstje voor m'n zoon van 10j zoeken.
- uitnodigingen zitten in de druk.
- ben nog wanhopig op zoek naar een halsketting voor mij.
pppfff met dat hier allemaal op te sommen schieten de zenuwen in mijn lijf.
oja wij trouwen in Brugge
groetjes

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 11:28:34

Nog een bruidje voor deze mooie datum ;-)
- onze uitnodigingen zijn net besteld
- ringen zijn in orde
- kledij ventje en bruidskindjes is klaar

Misboekje is ook al behoorlijk gevorderd, moeten alleen nog liedjes kiezen en wat werken aan de lay-out
Ik moet dringend op zoek naar schoenen en lingerie...

Toch nog wat werk dus!!!

Elly

Meld misbruik6-5-2009 16:18:39

Wij trouwen ook op 08/08/09 en hebben al veel in orde gebracht maar toch heb ik soms het gevoel dat we wat over het hoofd zien.
Ik studeer dit jaar normaal gezien ook af en heb het dus nu razend druk met mijn eindwerk en kan nog niet stressen voor de trouw. Dit zal nog wel komen in juli!
Mijn vriend zet zich alvast scharp !!

Groetjes,
elly

Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 20:49:34

Hey,

Wij zijn ook van de partij. Wij denken dat we er redelijk goed voor staan, maar als ik jullie reacties zie begin ik te lichtjes te panikeren...
Onze uitnodigingen zijn in proefdruk. We hebben pas op 15 juni een afspraak met Rent A Priest. De lokatie van de dienst ligt wel al vast, het menu ook, we hebben al kostuums en ringen. Nog even twijfelen over de openingsdans, bespreken of er één van ons wel een 'bruisboeket' (een scepter ofzo) zal dragen en verder zal het wel goed komen zeker?

We kijken er alvast naar uit.
Wij zijn van Aalst.

Groeten

Karel en Bjorn

charlotte
5-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 14:46:07

Hallo,

Wij trouwen ook op 8 augustus 2009, de zenuwen beginnen stilletjes aan de kop op steken.... Er moeten toch ook nog enkele zaken geregeld worden! Met het misboekje zijn we al redelijk gevorderd maar muziek enzo voor bij de viering moet nog bekeken worden.
Charlotte
8 - 8 - 2009 (poperinge)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...