Terug naar overzicht
Hey, ik geloof dat ik vorige maand een uitnodiging heb gekregen voor de presentatie van de nieuwe collectie bij Le Chapeau in Antwerpen maar mss is dat afhankelijk van winkel tot winkel.groetjes,Nele08-08-09
Hoi,Ik heb net gebeld naar LR in Brugge en daar komt de nieuwe collectie in oktober uit. Omdat ik pas in april volgend jaar trouw heeft ze me gezegd nog tot dan te wachten voor ik om een kleedje ga kijken. Trouw je in februari of maart dan zou je nog beter van deze collectie kiezen.groetjes24-04-2010
Hey Stephanie,Wij trouwen op 24/04/2010 dus best nog even wachten dan tot de nieuwe collectie!! Zal waarschijnlijk een kleedje worden van LR!groetjes,
Hallo,Hangt ervan af wanneer je gaat trouwen maar meestal komt de nieuwe collectie september - oktober binnnen. Nu moet ik wel zeggen dat wij trouwen 14/05/2010 en ik mijn droomjurk al gevonden heb dus als je iemand bent die niet perse uit de nieuwe collectie wil kiezen dan kan je alvast gaan rondkijken.Hopelijk kom je er zelf uit!Gwen
Hoi, ik denk dat er in november altijd een modeshow is van de nieuwe collectie van LR.Was vorig jaar in Hasselt (mss elk jaar in Hasselt). Linx in Leuven en Hasselt hebben de volledige collectie van LR.Zou daar eens informeren als je een grote fan bent.Groetjes.
vanaf november..
hallo ik heb er nog 1 splinter nieuw mijn oma wou me verassen maar helaas heb ik er al eentje ze koste meer dag 3000euro maar doe je bod en het is van jou laat maar iets weten op mijn mail super.angie2@hotmail.comhet komt van parijs