Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

passen van kleed

5-5-2009 14:23:56
Hey,
Ik hoor iedereen hier spreken over dat ze 2 pasbeurten hebben voor hun kleed.
Ik heb op 20/01/2009 mijn kleedje gekozen en mag pas terug gaan passen in 10/07/2009 en dan krijg ik mijn kleedje al mee.
Ik trouw 14 augustus.
Is dit bij sommige ook zo?
groetjes An

an
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 393

nele
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:42:41

Hey,
Ik ga deze zaterdag voor de 1ste keer passen. De volgende afspraak is een mand voor de trouw. Als dan alles in orde is moet er geen extra pasbeurt komen, anders wordt die afspraak ook een pasbeurt en wordt er een nieuwe datum afgesproken om mijn kleed af te halen. Stressie eh als het over je kleed gaat :)
groetjes,
Nele
08-08-09

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:45:26

Hallo,

Bij mij is het vergelijkbaar. In oktober ben ik mijn kleed gaan kiezen. Het kleed wat ik wilde hadden ze niet en heb het via foto besteld (omdat dat echt wel hét kleed was voor mij ;-)). Ze hebben mijn kleed dan op maat besteld en op 20/04/2009 ben ik dan gaan passen. Nu wordt het korter gemaakt en nog een paar kleine aanpassingen. Op 17/06/2009 mag ik mijn kleed dan gaan afhalen. Ik moet het dan eerst wel nog eens passen, de naaisters zijn dan ook aanwezig, moest er dan nog iets zijn kunnen ze dat nog aanpassen.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Karolien
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:48:14

Hoi,

Ik heb op 26 januari mijn kleedje gekozen. Ik had begin april mijn eerste pasbeurt (dan werden de aanpassingen genoteerd die nog moesten gebeuren). Binnenkort heb ik mijn tweede pasbeurt (dan zouden de aanpassingen moeten gedaan zijn en zou het in orde moeten zijn). In juli ga ik dan nog voor een 3e pasbeurt, zo'n 3 weken voor de trouw. Als er dan toch nog aanpassingen moeten gebeuren, bv omdat je afgevallen bent of zo, dan kunnen ze dat nog altijd doen. Anders mag ik mijn kleedje die dag ook mee naar huis nemen.

Misschien paste het kleedje bij jou al van de eerste keer perfect en moesten er helemaal geen aanpassingen gedaan worden. Dan zijn die 2 tussenliggende pasbeurten niet nodig, he.

Groetjes,

Karolien

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:57:10

hey an,
ben je wel zeker dat je het dan ook meekrijgt?
van mij is ook enkel de lengte aangepast, de rest zat ook als gegoten, maar lijkt me heel toevallig moest de lengte van je kleedje ook ideaal zijn zoals het was .. nuja, het kan natuurlijk wel hé ..

Tzou ook kunnen dat ze het dan de dag zelf korten waar je bij bent, maar bij bepaalde kleedjes kruipen hier toch enkele uren werk in ... maar als je het niet direct meekrijgt dn heb je nog tijd he,
ik mag vrijdag m'n kleedje ophalen en trouw binnen 18 daagjes,(zal het uiteraard nog es passen om zeker te zijn dat alles goed zit)

groetjes, en als je liever een extra pasbeurt wilt, bel dan es naar de winkel, zal wel geen probleem zijn hoor :) groetjes

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 15:24:12

Ik heb mijn kleed in november besteld en ik mag voor de 1ste pas gaan begin juli. Ik geloof dat ik de week vóór de trouw mijn kleed mag gaan halen. Moest het zijn dat er nog aanpassingen moeten gebeuren, hebben ze daar dan nog een paar dagen de tijd voor. Ik vind mijn eerste pas nogal laat, maar dat gaat blijkbaar zo bij die bruidswinkel.

an
14-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 16:14:03

hey,
mijn kleed dat ik gekozen heb heb ik gepast in maat 42.
k heb echter maat 36.
Ze gingen mijn jurk bestellen en dan 10 juli mag ik het gaan passen en gingen ze het aanpassen van lengte.
en dan kreeg ik het direckt mee.
dus het is niet zo dat mijn kleed niet aangepast moet worden.
Ik vind het een beetje gek daarom dit berichtje.
groetjes en bedankt voor de vele reactie's

An

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 16:38:44

Anders is efkes bellen. Dit gebeurt nog hoor maar dan zeggen ze dit meestal ook wel. Vaak sturen ze je dan even de stad in om bv. iets te gaan drinken en een uur of twee later is het dan klaar.

groetjes, Carolina

veerle
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 19:50:25

hallo, hallo,
Ik heb mijn kleed gaan kopen in januari.
De winkel heb ik ook nog niet gehoord en ik trouw op 07/08/09.Goed dat we van elkaar dingen horen want ik heb ook nog geen pasbeurt gehad!Ze hebben wel gezegd dat ze ongeveer vier weken voor de trouw gingen bellen om te komen passen.
Laat hé in vergelijking met de andere bruidjes!
Veerle
07-08-09

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 20:59:14

Ik heb mijn trouwkleedje besteld in oktober en heb op 10 april mijn 1ste en enige pas gehad. Op 17 juni ga ik het afhalen, in de hoop dat alle aanpassingen goed gedaan zijn. Ik vond het ook raar, geen tweede pas, maar zij hebben er blijkbaar alle vertrouwen in.

Valerie
04/07/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...