Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@griet

5-5-2009 14:54:15
Bij ons is het 24 april 2010 geworden... Morgen gaan we naar salons mimosa gaan kijken. Ook staan ten dauwe in aalter, ste-marie in maldegem en biezemhof in aalter op het lijstje. maar denk dat het een van de eerste zal worden. Mijn zus is bij de baere naar een trouw geweest, heel erg lekker naar het schijnt maar ik denk dat zij wel redelijk duur zijn. Wij zitten nog met vele verbouwingen en ik moet de trouw 2x doen omdat mijn ouders uit elkaar zijn. Daarom beperkt budget. Zou van mij anders wel meer mogen zijn, je trouwt namelijk maar een keer he. (normaal gezien toch). Voor mijn toekomstige is het de 2e keer

veel plezier
groetjes

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 446

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik6-5-2009 17:38:11

Hey,

Wij hebben Ten Dauwe genomen, zijn al eens gaan eten en is er echt schitterend! Zou het zeker aanraden! Mimosa nu net iets minder, omdat ik iemand ken die daar gewerkt heeft.. Veel succes!

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik7-5-2009 14:21:15

hey Stéphanie

tof dat jullie al jullie datum hebben.
voor mij persoonlijk zou ik salons mimosa niet aanraden. ik heb daar jaarlijks een familiefeest en ik moet zeggen dat we niet altijd het eten lekker vinden en qua bediening ook hebben we eens iemand gehad die de dag ervoor in de tuin had gewerkt en de bloemblaadjes zaten nog onder zijn nagels !! niet echt zo gezellig. en de eene keer komen ze bedienen van de linker kant en een half uur later plots van rechts dat ge niet meer weet naar welke kant ge moet overbuigen é. ik ben er wel ook eens naar een trouwfeest geweest van mijn neef en dat was wel een stuk beter, dus waarschijnlijk doen ze meer moeite als het voor een trouw is , dan voor een gewoon familiefeest van 30 man...

met de andere zalen heb ik geen ervaring...

heel veel succes en plezier met het bezoeken van de zalen.

groetjes
griet

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik7-5-2009 19:48:12

En? Is er al iets uit de bus gekomen?

Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik7-5-2009 20:04:44

Toen we in de eerste zaal binnenkwamen hadden we zoiets van waaaaaaauw... heel gezellig en niet te groot. Gaan maar met man of 50 zijn... De tweede zaal was iets groter maar had hele romantische belichting. Maar onze voorkeur ging naar zaal nummer 1. Alleen de prijs die is wel redelijk hoog maar als je kijkt wat je ervoor krijgt is het wel goed te doen.
Morgen gaan we naar ten dauwe in aalter gaan kijken. weet niet of er nog iets aan mimosa ga kunnen tippen maar zien wel. Mijn papa heeft laten verstaan dat hij beke ga sponseren maar zijn het niet zeker. ga er niet op rekenen dan is verrassing groter.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...