Terug naar overzicht
Hey Mirella,wij trouwen op dezelfde datum.Ik weet niet of een buitenactiviteit niet kan.Hangt er natuurlijk vanaf wat jullie willen maar al eens gedacht aan een weekendje "survival" in de ardennen?groetjeskathleen
paintball...vrouwen versus de mannen ?!Dimi (8/4/2006)
Hey Mirella,Wij willen onze vrijgezellenavond ook gedeeltelijk samen vieren en hebben dit dan ook duidelijk gemaakt aan diegenen die dit gaan organiseren.Waarschijnlijk zullen we eerst apart iets gaan doen en gaan eten, om dan na het eten ergens samen te komen. In een weekend kan dit uiteraard ook georganiseerd worden : samen op weekend, maar toch een aantal activiteiten apart gaan doen. Of een weekendje center parcs misschien, met een bungalow voor de mannen en één voor de vrouwen ?Groetjes,Gert
Mijn 15 vriendinnen zijn me komen halen smorgens om 10 uur met een bus! Allemaal hadden ze dezelfde tshirt aan met mijn foto op! En ik moest een kroontje op en een lint "Miss Vrijgezel 2005"!We zijn gegaan naar Amsterdam! Waar we zijn gaan picknikken in Vondelpark met Champagne etc. Daarna op grachten gaan varen!Dan samen met 16 meisjes een restyling bij de coiffeur, waar we glas wijn kregen! Nadien zijn we uit gaan eten en op stap geweest in Jimmy Whoos etc ... Was een lange maaar superzalige dag!!xxx
kijk eens op www. rooiesok.nl. Mischien een leuk idee