Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2Mei was geslaagd

5-5-2009 15:10:24
ik had op 2 Mei mijn vrijgezellendagje, ik was bang allerlei opdrachten te moeten doen terwijl dit zo niet mijn ding was, maar neen hoor, het was supper, rond 9u s'ochtends stonden mijn vriendinnen op de stoep met een roze bolero, ik kreeg een witte aangemeten, dan trokken we naar een welness, ik werd letterlijk van kop tot teen verwend, massages, pakkings, gezichtbehendeling, alles erop en eraan, voor we vertrokken kreeg ik ook nog feestelijke make-up aangemeten, dan trokken we bij een van mijn vriendinnen thuis, daar zat een kapster me op te wachten, toen werd mijn haar mooi opgestoken met een speelgoedkroontje in en werd ik in een witte mooie outfit gehesen.
Dan werden we opgewacht in een japans restaurant, echt supper lekker en leuk, nadien zijn we uitgegaan en kwamen we met de mannen bijeen... het was een supperdagje waar ik met volle teugen van genoten heb, nu aftellen naar 16 Mei 2009.

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 338

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-5-2009 17:19:54

Hi Heidi,

leuk hé, vriendinnen te hebben die je goed kennen en dus weten wat leuk is en wat niet voor jou :) Tof dat alles zo goed meegevallen is en nu dan... de laatste rechte lijn naar de eindmeet ! Aftellen maar.
Groetjes

Annelies
29-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:43:57

hey,

Ik hoop hetzelfde als jou te mogen meemaken, als jij je leuke dag beleeft, heb ik mijn vrijgezelledag/avond... Lijkt me super zo'n dagje verwennerij onder vriendinnen!

Veel plezier en geniet ervan de 16de!

Groetjes, Annelies

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 10:43:45

Hey heidi!!

ik trouw ook 16 mei en nu zaterdag is mijn vrijgezellen... kben ook wel wat zenuwachtig... maar ik kijk er tegelijkertijd ook naar uit!!
Hopelijk valt het allemaal super mee!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...