Terug naar overzicht
… maand 1999 (datum) is het allemaal begonnenToen hebben we elkaars liefde gewonnen10 jaar samen, een mijlpaal in ons levenNu gaan we elkaar het ja - woord geven!al ... jaar samen zijn,al ... jaar samen zo fijn al ... jaar samen leven,al ... jaar elkaars warmte beleven.samen al ... jaardus vinden wij het moment nu daarop ... 2009 zullen wij elkaar het ja- woord geven.na tien jaar samen gaan we je dit nu met een huwelijk bekronen. mijn vriend waar ik zoveel van hou, ik kan nu zeggen "we worden nu man en vrouw" en bijven elkaar eewig trouw. groetjes, Carolina
Heb dit in den aard gezien op een uitnodiging:10 jaar liefde en geluk, verenigd in 1 dag
hallo,Onze levens voortgestuwdop een reis die we samen delendie vandaag reeds tien jaar duurten ons nimmer gaat vervelen.Zo willen wij ook voort door 't levenzij aan zij, als man en vrouwwie dit graag wil meebeleven,weze welkom op onze trouw !Groetjes.
wij hebben:Na 10 jaar samen zijn is het er toch van gekomen en gaan we elkaar het ja woord geven.