Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP! vervoer heeft afgehaakt!

5-5-2009 17:42:49
Al van bij het begin van de voorbereidingen van onze trouw zijn mijn schoonouders bezig over de mg van 1964 van vrienden uit nederland (mijn droomwagen) en een lexus die een andere vriend van hen zou kunnen lenen uit ene garage. Nu het nog 3 maandjes rijden die vrienden met hun mg toch liever niet zo ver en kan die man van de lexus geen wagens meer lenen. Maar we hadden daar natuurlijk op gehoopt en zitten nu zonder wagen voor mijn ventje, mijn 2 bruidsmeisjes desnoods en ik. Op het net vind ik maar weinig sites van oldtimerverhuur in de buurt van Mechelen. Kan iemand mij helpen?
groetjes,
Nele
08-08-09

nele
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 419

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-5-2009 18:14:05

dag Nele,

in Herent (40 km van Mechelen) heb je Allstar Jaguar die, behalve Jaguars, ook een Excalibur en Lincoln heeft staan. Budgetvriendelijk, vond ik.
Daarnaast kan je ook eens surfen op ceremoniewagens.startpagina.be en kijken wat je vindt onder provincie Antwerpen.
Bij Allstar Jaguar krijg je heel snel antwoord.
Veel sukses ermee !
Groetjes

Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik5-5-2009 20:09:37

Hey,

Veel keuze hebben ze ook bij Retro (www.retro.be ). Ze zijn hier supervriendelijk (wat ik zelf heel belangrijk vind) en relatief gezien niet te duur. Wij trouwen in Schiplaken en ze komen tot daar dus Mecjhelen zal zeker geen probleem zijn.

Groetjes,

Laetitia

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik7-5-2009 15:45:44

Wij hadden een auto gehuurd bij LPP (of LLP? ik weet het niet goed meer) Ceremonie in Sint-Niklaas. Het huwelijk was in Affligem, dus ook wel een eindje, en ze waren heel schappelijk van prijs en een heel eerlijke formule. (vaste prijs voor 4u die pas begint te tellen vanaf het huis van de bruid tot aan afzetten aan de feestzaal)
We waren heel erg tevreden over de service!

Veel succes!

Annelies
3 weken getrouwd!

nele
8-8-2009
 Meld misbruik7-5-2009 16:39:36

Hey medebruidjes,
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ondertussen al wat gekalmeerd (danku ventje) zodat ik al een paar offertes heb kunnen aanvragen. Nu hopen dat dat wat meevalt.
Nog is bedankt!
groetjes,
Nele
08-08-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...