Terug naar overzicht
dag Nele,in Herent (40 km van Mechelen) heb je Allstar Jaguar die, behalve Jaguars, ook een Excalibur en Lincoln heeft staan. Budgetvriendelijk, vond ik. Daarnaast kan je ook eens surfen op ceremoniewagens.startpagina.be en kijken wat je vindt onder provincie Antwerpen.Bij Allstar Jaguar krijg je heel snel antwoord.Veel sukses ermee !Groetjes
Hey,Veel keuze hebben ze ook bij Retro (www.retro.be ). Ze zijn hier supervriendelijk (wat ik zelf heel belangrijk vind) en relatief gezien niet te duur. Wij trouwen in Schiplaken en ze komen tot daar dus Mecjhelen zal zeker geen probleem zijn.Groetjes,Laetitia
Wij hadden een auto gehuurd bij LPP (of LLP? ik weet het niet goed meer) Ceremonie in Sint-Niklaas. Het huwelijk was in Affligem, dus ook wel een eindje, en ze waren heel schappelijk van prijs en een heel eerlijke formule. (vaste prijs voor 4u die pas begint te tellen vanaf het huis van de bruid tot aan afzetten aan de feestzaal)We waren heel erg tevreden over de service!Veel succes!Annelies3 weken getrouwd!
Hey medebruidjes,Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ondertussen al wat gekalmeerd (danku ventje) zodat ik al een paar offertes heb kunnen aanvragen. Nu hopen dat dat wat meevalt.Nog is bedankt!groetjes,Nele08-08-09