Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen voor trouw van magali en jurgen

5-5-2009 19:01:01
Wij zijn hopeloos op zoek naar tafelnamen, kan iemand ons wa tips geven.
Alvast bedankt voor de medewerking.

Groetjes Magali en Jurgen

magali
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1364

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-5-2009 20:54:53

hallo magali,

je zou namen van bloemen kunnen kiezen en op elke kaart met de tafelnaam een mooie afbeelding van die bloem kleven of zelfs een vaasje met die bepaalde bloemen op de tafel plaatsen.
Je kan ook steden gebruiken of landen waar jullie beiden van houden maar ook filmtitels, musici, kunstenaars, historische figuren, wereldmonumenten, vogelsoorten, muziekgenres (wals, tango, jive,...) nagenoeg alles is mogelijk, 't hangt er maar vanaf wat jullie leuk vinden natuurlijk...
Groetjes.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik6-5-2009 10:24:11

hey,

wij hadden ook dit probleem, niets wat we tof vonden, reizen en ect. nog nooit weg geweest. Dus hebben wij uiteindelijk maar gekozen voor de plaatjes Liefde is... Er zaten daar een paar goeie tussen waar we van konden zeggen ja dat is echt iets dat bij ons past.

groetjes

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik6-5-2009 12:22:15

Wij hebben geen tafelnamen gedaan. Ik had daar nooit aan gedacht en heb het ook niet echt gemist die dag. De gasten werden afgeroepen per tafel en naar hun tafel begeleid. Er deden zich daar geen problemen mee voor.
Groetjes,
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info