Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje omvormen tot boekje

5-5-2009 21:10:19
Hallo allemaal,

Even een praktische vraag: hoe vorm je je A4-bladen om tot een echt boekje dat je dan kan nieten in het midden? (A5 formaat)
Alvast bedankt en allemaal nog veel succes met de voorbereidingen!

An

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 951

cien
9-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:36:24

je kan in het word bestand bij pagina indeling een optie 'katern' of 'folder' kiezen en dan kan je dit zo afprinten. dan vraag je bij het lokaal kopieercentrum om te plooien en nieten, wij hebben voor 150 boekjes 25 euro betaald

Sophie
16-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 23:46:00

Dag An,

ik had hetzelfde probleem, maar na telefonisch contact met het kopieercenter weet ik nu hoe het wel moet.
Je moet je misboekje maken in word als A4-formaat en dit dan opslaan als PDF-bestand.
Ik had dit dan op stick gezet en zo naar kopieercenter en zo was het in orde.

Je kan het ook via word doen, 'katern' maar dit vond ik wel beetje ingewikkeld om af te printen.

veel succes alvast!

Véronique
23-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 9:41:41

nog een andere manier:
super simpel trouwens.
Gewoon afdrukken in A4. Het copiemachine maakt er gewoon een boekje van in A5 formaat. De techniek staat voor niets. Ik heb het zelf uitgeprobeerd en gewoon fantastisch.
Let wel dat wanneer je van A4 naar A5 gaat je de tekst verkleint.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...