Terug naar overzicht
Hoi!Wij kwamen deze knuffels enkel tegen in de Disney shops van Disneyland Parijs...Veel succes in jullie verdere zoektocht!Sabrina 07-08-2009
ik ga een ringkussentje hebben van hun
Het ringkussen kregen we ook van vrienden die naar Disneyland Parijs gingen dus da's al in ons bezit, nu de knuffels nog...
Hallo,wij hebben ook twee knuffels als ringkussen, heb ze zelf "aangekleed" als bruid en bruidegom.We hebben twee pluche giraffen:bruid: sluiertje uit tule geknipt en eraan genaaid, parelketting gemaakt en boeketje gemaakt en tussen haar pootjes genaaidbruidegom: strik met rekkertje rond zijn nek + hoed uit rubber geknutseld en op zijn kop gezetZe zien er leuk uit, vind ze wel geslaagd en op die manier kan je gewoon knuffels gebruiken die je al hebt.Als je een foto wil zien, dan moet je maar een pm sturen.groetjes Inge (1/8/2009)
Dag IlseIk weet niet of je bruidsuiker meegeeft aan de gasten?Wij hebben dit gedaan. We hadden een mooie, witte poort en een beeldje van Minnie en Mickey in bruidkledingd die er perfect voor paste. Heel veel toffe reacties op gekregen.Als je foto's wenst geef je maar een seintje op stephanie.lema@gmail.comGroetjes van een ex-bruidje
Hey Ilse,Ik heb die beiden gekocht in Disneyland Parijs!xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Mijn bruidsmeisje had die ook! Maar inderdaad, we hebben die gekocht in Disneyland Parijs. Je hoeft daarvoor het park niet binnen, in de winkeltjes van de Village hebben ze ze ook.Mijn moeder had zelfs de porceleinen peper- en zoutvatjes van Mickey en Minnie in trouwkledij meegebracht en die hebben we als trouwkoppeltje op de taart gezet :)