Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mickey en Minnie Mouse in bruidskleding

5-5-2009 21:15:16
Wij zijn op zoek naar knuffels van Mickey en Minnie Mouse in trouwkledij. Ik heb ze al op site gevonden maar weet niet waar ik ze in België kan vinden. Ik zou graag mijn 2 dochterjes die bruidsmeisjes zijn elk zo'n knuffel geven aangezien ik een grote mickey fan ben. Nog iemand andere tips om iets rond dit thema te doen? Thanx

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1678

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:06:10

Hoi!

Wij kwamen deze knuffels enkel tegen in de Disney shops van Disneyland Parijs...

Veel succes in jullie verdere zoektocht!

Sabrina
07-08-2009

danitsja

Meld misbruik5-5-2009 22:07:44

ik ga een ringkussentje hebben van hun

Ilse

Meld misbruik5-5-2009 22:11:00

Het ringkussen kregen we ook van vrienden die naar Disneyland Parijs gingen dus da's al in ons bezit, nu de knuffels nog...

Ilse

Meld misbruik5-5-2009 22:11:02

Het ringkussen kregen we ook van vrienden die naar Disneyland Parijs gingen dus da's al in ons bezit, nu de knuffels nog...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 22:29:46

Hallo,
wij hebben ook twee knuffels als ringkussen, heb ze zelf "aangekleed" als bruid en bruidegom.
We hebben twee pluche giraffen:
bruid: sluiertje uit tule geknipt en eraan genaaid, parelketting gemaakt en boeketje gemaakt en tussen haar pootjes genaaid
bruidegom: strik met rekkertje rond zijn nek + hoed uit rubber geknutseld en op zijn kop gezet
Ze zien er leuk uit, vind ze wel geslaagd en op die manier kan je gewoon knuffels gebruiken die je al hebt.
Als je een foto wil zien, dan moet je maar een pm sturen.

groetjes
Inge (1/8/2009)

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik6-5-2009 12:23:08

Dag Ilse

Ik weet niet of je bruidsuiker meegeeft aan de gasten?
Wij hebben dit gedaan. We hadden een mooie, witte poort en een beeldje van Minnie en Mickey in bruidkledingd die er perfect voor paste. Heel veel toffe reacties op gekregen.

Als je foto's wenst geef je maar een seintje op stephanie.lema@gmail.com

Groetjes van een ex-bruidje

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 16:13:41

Hey Ilse,

Ik heb die beiden gekocht in Disneyland Parijs!

xxx

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
13/06/2009

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik7-5-2009 15:38:31

Mijn bruidsmeisje had die ook! Maar inderdaad, we hebben die gekocht in Disneyland Parijs. Je hoeft daarvoor het park niet binnen, in de winkeltjes van de Village hebben ze ze ook.
Mijn moeder had zelfs de porceleinen peper- en zoutvatjes van Mickey en Minnie in trouwkledij meegebracht en die hebben we als trouwkoppeltje op de taart gezet :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...