Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help zangeres heeft afgezegd!

5-5-2009 23:15:58
Wie kan ons helpen aan een zanger(es) om onze huwelijksmis op te luisteren in Brugge op 27 juni?
Onze zangeres ziet het niet zitten en dit nu het nog maar een goeie 50 dagen is!

Wie kan ons helpen? Graag een schappelijke prijs!

Bedankt!

Sofie
29-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 936

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 8:05:15

hé,
Waar trouw je in Brugge? Wij trouwen ook op 27juni in Damme!

Aan een zangeres ga ik je niet kunnen helpen vermits ze bij ons zit.

Groetjes

Sofie
29-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 8:44:22

Heidi in de kerk van Sint-Andries.

Liesbeth
30-9-2009
 Meld misbruik6-5-2009 10:25:12

He Sofie,

Mijn schoonzus is zangeres en woont tegen Ieper, als je wilt, bezorg ik je haar emailadres (heb het nu niet bij de hand, moet ik eerst nog eens navragen).

Groetjes,
Liesbeth

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 12:04:30

Check eens www.soulroom.be , een aanrader en mss wel nog vrij. Je kan het direct zien op hun 'agenda' op de website of ze nog vrij zijn. 't Is broer en zus. Zij zingt en hij speelt piano. Ze zijn van Beernem, dus ook niet heel ver. + je kan eens gaan luisteren naar een repetitie om ze live te horen, want soms is dat helemaal anders dan een demo. Maar van hen zijn ze live evengoed of nog beter dan de demo's

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik6-5-2009 17:29:45

Dag Sofie,

Kijk eens op www.abosongs.be .
Daar heb je meteen een zangeres uit Maldegem (dichtbij dus!) en je kan een paar stukjes beluisteren van wat ze zingt. Hopelijk kan ze nog op jullie trouwdag.

Groetjes,
Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...