Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben een kaars met de tekst : 'bedankt lieve ouders'. De kaars kan je terugvinden op de site van ateljee lalyboo in Meise (St-Brixius-Rode).Groetjes,Elke
wij gaan een foto van ons afgeven, in ons trouwkledij, de fotograaf kan dit de avond zelf naar de feestzaal nog brengen.
hey,wij geven een zelfgemaakt fotoboek van toen we klein waren tot nu met de nodige grappige teksten erbij. dit voor de mama's en voor de papa's kijken we voor een fles wijn.groetjeswww.everyoneweb.com/4juli2009
Hallo,De avond zelf geven we hun een zelfgemaakte cadeaubon voor een mini-fotoalbum van onze trouw. Achteraf selecteren we dan foto's hiervoor bij de fotograaf. Het is wel iets wat je dan eigenlijk pas achteraf kan geven maar vindt het wel de moeite waard. En door de cadeaubon weten ze dat ze nog iets krijgen achteraf.Groetjes,Katrien19/06/2009
hallo,wij hebben foto's laten nemen voor de uitnodigingen die we zelf maken.wij maken dan een collage met een paar foto's van ons en onze dochters en laten deze dan op een dienblad zetten.ze kunnen dit altijd wel voor iets gebruiken.groetjes Daisy25/09/2006
Mijn ouders geef ik een digitale fotokader zodat ze steeds onze foto's kunnen bezichtigen en mijn schoonouders denk ik een cadeaubon te maken waarop staat dat ze recht hebben op een mini trouwalbum die we dan samenstellen als de foto's klaar zijn.
wij hebben voor onze ouders een kaars besteld bij kaarskesprocessie in lummen met aan voorkant bedankt, onze namen en trouwdatum en aan achterkant komt er een gedicht om ze te bedanken. Ze kunnen in die kaars ook een teelichtje inzetten, zodat ze er toch plezier aan hebben