Terug naar overzicht
Wel, ik dacht net hetzelfde L...Ik ben hier alvast present!
Pfff erg he, ik heb wel al aan Marie doorgegeven dat het forum plat ligt. Hopelijk reageren ze sneller dan vorige keer. Moet inderdaad niet leuk zijn, zo net voor je trouw dat dat forum platligt!Groetjes,Diane
hihi, ik check hier ook weer wat vaker aangezien het andere forum plat ligt...hoe verslaafd kan een mens eigenlijk zijn?
Hey heyIk ben hier ook! Wat is mijn mailbox leeg... en dan besef ik weer: het forum ligt plat. Jammer hé!En nu het zo begint te korten voor velen...Bij ons nog 87 dagen! Vanavond gaan we eindelijk bij een mogelijke drukker langs gaan. De uitnodigingen wil ik echt af tegen eind deze maand!GroetjesLien & Tom
Jup, vervelend ...(en ik wou net mijn uitnodiging laten zien se ) ;-)Nog een beetje geduld dus, dames :-))Grtzz, bride2be
Wittockske is ook weer van de partij.. Bij ons nog 17 dagen, wat begint het extreem te korten en heb nog wel wat jobkes te doen :sgroetjesEllen
wittockskebij jou wordt het héél kort he!! spannend allemaal!!wat staat er nog op de to-do lijst?Hier gaan we straks naar ava, nog wat spullekes halen, en kunnen we deze avond de boekjes voor gemeente afwerken, en hebben we ook t papier voor de menus . die kunnen we pas afwerken als de bevestigingen binnen zijn!
Vandaag mindere dag, begrafenis van een tante van mij... maar blijkbaar voor velen het ideale moment om bevestigingen door te geven!Weer 6 extra mensen die bevestigd hebben! En onze "verplichte" vrije dag toch deels goed benut, deze morgen naar Ava gegaan, en aantal dingen extra gekocht (corsage in kunstbloemen gekocht, ipv 15€ per stuk voor nieuwe te betalen, lint voor gemeenteboekejs in te binden, gekleurd papier voor de uitnodigingen, suikerboontjes in hartvorm ter versiering tafels en voor kadotjes kids, ....GOed bezig geweest dus!!