Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik-Trouw

6-5-2009 7:17:06
Het Ik trouw forum ligt er weer ff uit, en had dus graag via hier weer contact gehad met de dames van daar..
Dames, missen jullie het forum ook zo hard? AMaai, kan me niet voorstellen dat dit de laatste week voor de trouw gebeurd, dan ga ik helemaal zot draaien denk ik!!!
Vicky lukt het zo een beetje zonder forum??
En de andere bruidjes??
HIer is t nog 50 dagen!!! Achhhhh

L
26-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1005

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 8:08:35

Wel, ik dacht net hetzelfde L...
Ik ben hier alvast present!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 9:01:19

Pfff erg he, ik heb wel al aan Marie doorgegeven dat het forum plat ligt. Hopelijk reageren ze sneller dan vorige keer. Moet inderdaad niet leuk zijn, zo net voor je trouw dat dat forum platligt!
Groetjes,
Diane

katelijne

Meld misbruik6-5-2009 9:31:35

hihi, ik check hier ook weer wat vaker aangezien het andere forum plat ligt...
hoe verslaafd kan een mens eigenlijk zijn?

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 9:57:29

Hey hey

Ik ben hier ook! Wat is mijn mailbox leeg... en dan besef ik weer: het forum ligt plat. Jammer hé!
En nu het zo begint te korten voor velen...
Bij ons nog 87 dagen! Vanavond gaan we eindelijk bij een mogelijke drukker langs gaan. De uitnodigingen wil ik echt af tegen eind deze maand!

Groetjes
Lien & Tom

inge
27-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 14:02:00

Jup, vervelend ...
(en ik wou net mijn uitnodiging laten zien se ) ;-)
Nog een beetje geduld dus, dames :-))

Grtzz, bride2be

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik6-5-2009 17:04:36

Wittockske is ook weer van de partij.. Bij ons nog 17 dagen, wat begint het extreem te korten en heb nog wel wat jobkes te doen :s

groetjes

Ellen

L
26-6-2009
 Meld misbruik7-5-2009 7:33:23

wittockske
bij jou wordt het héél kort he!! spannend allemaal!!
wat staat er nog op de to-do lijst?
Hier gaan we straks naar ava, nog wat spullekes halen, en kunnen we deze avond de boekjes voor gemeente afwerken, en hebben we ook t papier voor de menus . die kunnen we pas afwerken als de bevestigingen binnen zijn!

L
26-6-2009
 Meld misbruik7-5-2009 17:40:35

Vandaag mindere dag, begrafenis van een tante van mij... maar blijkbaar voor velen het ideale moment om bevestigingen door te geven!
Weer 6 extra mensen die bevestigd hebben! En onze "verplichte" vrije dag toch deels goed benut, deze morgen naar Ava gegaan, en aantal dingen extra gekocht (corsage in kunstbloemen gekocht, ipv 15€ per stuk voor nieuwe te betalen, lint voor gemeenteboekejs in te binden, gekleurd papier voor de uitnodigingen, suikerboontjes in hartvorm ter versiering tafels en voor kadotjes kids, ....
GOed bezig geweest dus!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...