Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen Fede Di Oro

6-5-2009 9:26:30
We zijn gisteren naar Fede Di Oro geweest en JA! we hebben onze ringen gekozen. Er is zeer veel keuze en daarom was de beslissing niet gemakkelijk maar ze lieten ons even alleen zodat we samen konden overleggen. Op het laatste twijfelde ik nog tussen 2 maar dan heeft mijn verloofde de knop doorgehakt!
Supertevreden van de service (en de prijs!) tot zover!

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1460

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 9:58:04

Hoi Laurence,

ook wij hebben onze trouwringen daar gekocht, en zijn héél tevreden. Enkele weken geleden zijn we ze gaan halen, en toen heb ik op het laatste moment beslist dat ik nog een paar steentjes extra wou en ook een iets dikkere ring. Dat was allemaal geen probleem, ze hebben toen meteen een nieuwe ring gemaakt! Afgelopen zaterdag zijn we die gaan afhalen en het resultaat is prachtig! We trouwen nu zaterdag en kunnen niet wachten om deze prachtige ringen te dragen!

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Sofie

Meld misbruik6-5-2009 10:03:43

Super! Mag ik vragen hoeveel je ongeveer moet betalen voor 2 trouwringen? Moet ik rekenen op meer dan 1000 euro? Hangt er wss vanaf welk model en zo maar toch

En Fede di Oro heeft wss geen zetel in Oost-Vlaanderen of wel?

alvast bedankt!
Sof

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik6-5-2009 10:23:29

Alles is daar mogelijk, je kan breder gaan, smaller, meer steentjes, witgoud, geelgoud, ed....
De mijne is ene met 8 briljantjes en samen hebben de ringen €840 gekost, ze vragen een voorschot van €100.
Het is alleen maar een aanrader!!

Sofie

Meld misbruik6-5-2009 10:42:47

Aha dat is nog te doen dan, we gaan toch eens moeten gaan kijken :-) bedankt voor de tip!

Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 12:27:12

Hoi,

wij hebben een tweetal weken geleden ook daar onze trouwringen gaan bestellen.
Ze zijn echt echt prachtig. We mogen ze maar gaan afhalen in juli en ik kan nu al niet wachten om ze terug te zien.
De onze waren wel wat duurder dan de rest, maar ja, zo ben ik nu eenmaal, mijn smaak is bijna altijd de duurste... Goed ambetant wel maar ja... Ik trouw maar 1 keer natuurlijk!

Maar zoiezo, ik was zeer tevreden over de bediening!

Groetjes,
Sharon
28/08/2009

lise

Meld misbruik6-5-2009 13:42:49

wij hebben 2 weken geleden ons trouwringen gaan kiezen daar
zeer goeie service en vriendelijk
je mag er alles vragen
ze laten je alleen om te kunnen beslissen
ik heb eentje met een briljant erin en in twee kleuren wit en geel goud

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik6-5-2009 20:20:01

Hey Laurence!
Proficiat met de ringskes!
Weer iets dat je van 't lijstje mag schrappen ;-)
Al een DJ gevonden ondertussen?
Groetjes
xxx

Anja
7-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 21:47:10

Wij hebben onze ringen ook bij Fede Di Oro besteld, Wij zijn helemaal van Lille naar izegem gereden en het was echt de moeite waard en ze gaan onze ringen zelfs komen brengen.
Groetjes
Anja
07-08-09

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-5-2009 0:06:44

Wij ook, zijn ook van Lille (kempen) naar daar gereden. Zijn dan verder naar de zee gereden. Een leuk uitstapje van gemaakt. Ik had eerst een andere ring gezien van Mémoire maar die kostte al meer dan 1500euro voor de damesring alleen. Nu hebben we voor de twee samen net geen 1200 euro betaalt. En de damesring heeft evenveel goud en diamant. Dus daar kan het niet in zitten hé.

groetjes, Carolina

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik11-2-2010 12:18:20

Ik vind de collectie Fede di oro prachtig en de prijs is ook een meevaller. Maar ze schrijven dat er een leveringstermijn is van 5 à 6 maanden, klopt dat, anders zijn wij nu al te laat. Hoelang moesten jullie wachten op de creatie?

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik11-2-2010 15:16:18

Bij ons was dit een 4 maand op voorhand maar als je even belt zullen ze het wel direct vertellen of het nog lukt maar ben zeker van wel!
Ondertussen 146 dagen gelukkig getrouwd en de ringen zijn nog steeds prachtig!

Geniet van je dag Christa en natuurlijk de vele voorbereidingen want het vliegt voorbij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...