Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Let op bij bestellen uitnodigingen bij uitgever!!!

6-5-2009 9:51:59
Hey mede-trouwers, ik zou jullie willen waarschuwen bij het bestellen van uitnodigingen bij één bepaalde uitgever waar veel drukkers mee werken (m......)
Wij hebben de week na pasen onze uitnodigingen besteld bij een bekende uitgever via de drukker en dachten dus ruim over een week deze te hebben, ruim op tijd om ze op te sturen voor begin juli.
Blijkt nu dat die uitgever ruim 10 dagen erop enkel de enveloppen opstuurt zonder de uitnodigingen zonder énige verwittiging!!
Drukker belt en ze vallen daar precies uit de lucht van : hoe weten jullie dat niet??
We hebben een speciale uitnodiging gekozen waar een transparant plastiekje aan hangt om van voor te binden aan de kaart en dit was niet voorradig dus midden mei kwam dat pas binnen!!!
Ik was natuurlijk om te ontploffen..
Zéér boze telefoontjes gedaan, kaarten zijn met spoed opgestuurd zonder plastiekjes met lintjes (gelukkig).
De drukker is zo vriendelijk geweest om deze voor mij te maken en er niets voor aan te rekenen.
Wat me vooral boos maakt is dat deze uitgever wél de volledige prijs van de kaarten heeft aangerekend!!
Ik vind dat schandalig en zéér onprofessioneel!! Maar gelukkig is dat ten nadeel voor de drukker en niet voor ons nu waarvoor ik wel erg dankbaar ben..
Sorry voor mijn lange beklag hier maar ik wil toekomstige bruidjes waarschuwen.
Door de schuld van die uitgever zijn mijn uitnodigingen bijna veel te laat opgestuurd!
Ja er kan altijd iets misgaan maar waarschuw ene mens dan toch op tijd hé.
Bedankt voor het luisteren.
Veel succes aan iedereen die nog in het bootje gaat stappen.
Groetjes.

Heidi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 498

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik6-5-2009 12:34:47

He wat raar, dat zou je niet verwachten van Mercard.
Maar als je ze pas begin juli wil opsturen, dan is half mei toch nog steeds mooi op tijd, zodat de drukker anderhalve maand heeft om op de kaartjes te drukken. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Maar wel heel sneu dat je hen niet kan vertrouwen in een vlotte service.

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik6-5-2009 12:48:57

Nee nee de trouw is al begin juli dus zouden nu al moeten aangekomen zijn bij de gasten. Normaal bestel je en binnen de week moet de drukker ze hebben, drukken gebeurt op 1 dag dus... zo laat is midden april niet om te bestellen hé.
En ik had het ook niet verwacht aangzien ze zoveel trouwkaarten hebben overal maarja het zal wss ook liggen aan het personeel wat daar werkt hé.
Groetjes

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 14:45:50

Euhm, wij trouwen eind juni en onze uitnodigingen worden volgende week of week erna verstuurd... dus dat verhaal is zo abnormaal niet naar mijn ervaring. Wij hebben totaal andere drukker en het is normaal dat je 2-3 weken moet rekenen voor de druk.

Normaal volgens de 'etiquette' moet je je uitnodigingen 4 a 6 weken voor de trouw opsturen, dus wij zullen mooi en ruim op tijd zijn.

Ik begrijp je frustratie hoor en midden mei zou misschien wel net te nipt zijn! Dan is het onnodig stressen.

Ben blij dat alles goed gekomen is voor je!

Groetjes,

Rebecca
27/06/09

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-5-2009 15:49:49

Wij zijn zaterdag 18 april onze uitnodigingen gaan kiezen bij AVA (van het merk Buromac), de woensdag erna had ik al de proefdruk en sinds maandag heb ik onze kaarten + enveloppen + lintjes e.d. ontvangen. Ik ben echt héél tevreden over de manier van werken, zowel van AVA als Buromac. We hadden 70 kaarten besteld en hebben er 72 ontvangen (van de lintjes en binnentekst op transparant papier hebben we zelfs nog extra over!).
Jammer dat het bij jou is misgelopen...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik7-5-2009 10:28:16

Tnx voor de reacties, ik wou gewoon slechte reclame maken omdat ze informatie hebben achtergehouden.
De druk is op 1 dag gebeurd en heb alle 85 kaarten al gebonden, ben content.
Het is idd zo dat je 6 weken de tijd hebt voor de datum om ze te versturen.
We trouwen echter in de zomer en veel mensen zijn op vakantie en er zijn er al die vragen waar de uitnodigingen blijven, dus dacht zeker 8 à 10 weken te tellen voor datum.
Maar bon het is in orde nu, dat is het belangrijkste!
Groetjes en merci!

linda
7-8-2009
 Meld misbruik7-5-2009 17:21:03

hoi heidi,
wij zijn onze kaartjes op 10 april gaan bestellen en we hebben nog steeds geen proefafdruk,we hebben er dan eens naar gebeld en ze zeiden dat het eind volgende week zou zijn,vind dit toch heel lang duren, bij geboorte kan het toch veel sneller.
ben in elk geval blij dat bij jullie toch alles in orde is gekomen.
groetjes linda

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:11:14

Dat is toch wel raar, ik had mijn proefdruk binnen de 2 dagen.
Van de drukker was ik zéér content.
Als je zegt dat het dringend is dan doen ze zoiets wel snel anders blijft het liggen hé.
Succes!

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:11:21

Dat is toch wel raar, ik had mijn proefdruk binnen de 2 dagen.
Van de drukker was ik zéér content.
Als je zegt dat het dringend is dan doen ze zoiets wel snel anders blijft het liggen hé.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info