Terug naar overzicht
Anja,denk dat dit vooral heel veel eigen keuze is.Onze ouders bv. willen niet echt op het avondfeest in de bloemetjes worden gezet omdat ze vinden dat het onze dag is. Wij voorzien echter net voor de receptie begint een momentje alleen voor ons met onze ouders om hen in de bloemetjes te zetten. Zo wordt met hun wens rekening gehouden en kunnen wij ze toch nog bedanken op onze manier.groetjeskathleen 03.12.05
Hey AnjaWij trouwen op 22/07/2006 en wij geven het kado net voor de openingsdans. Aangezien dat wij niet van traditionele kadokes houden had ik een vraag voor u.. Wat kan je buiten bloemen nog geven? Kan jij ons misschien helpen?Alvast bedankt voor de raad. PS De meeste bedankingen worden eigenelijk in de trouwmis gegeven maar ook na het eten dus...Groetjes Ilse Beeken
Tijdens de mis wilden wij iets bijzonders doen voor onze mama's! Wij hebben op het einde van de viering net voor het bezinningsmoment een speech gegeven ter ere van van ons mama's! Gaven daarbij een bouquet bloemen af met dezelfde roosjes als in mijn bruidsboeket! Ze waren superblij en kregen een applaus van heel de kerk!Dan hebben we smiddags onder de hechte familie (ouders, grootouders en zussen en allerbeste vrienden) - met 15p. samen gegeten na de viering! Daar hebben we de cadeautjes gegeven aan ons ouders, een champagnebrunch voor beide ouders samen om gezellig na te kaarten! Ze waren supercontent! achteraf krijgen ze van ons nog een mooie kader met verschillende foto's!Was zo zalige dag!Geniet ervan!!!Joyce
Aan IlseWel daar ben ik ook nog ni echt uit maar ik heb in een winkeltje bij ons in de buurt mooie grote fotokaders zien staan waarop de linkse kant een mooie tekst'bedankt' op staat. De volledig tekst weet ik niet maar ik vond dat wel tof want je kon dan langs de rechtste kant een vrij grote foto steken. Die gaan we dan waarschijnlijk zelf van ons trekken.Maar andere originel ideeën zijn ook nog altijd welkom!