Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer bedankingen geven?

29-8-2005 18:18:29
Hey trouwertjes

Wij gaan aan onze ouders een kadootje geven ter bedanking op het avondfeest. Maar wanneer wordt tis juist gedaan? Na het eten? Nog voor het dessert? voor de openingsdans? Ik heb er zelf geen idee van!

Anja
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 422

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik29-8-2005 21:12:09

Anja,

denk dat dit vooral heel veel eigen keuze is.

Onze ouders bv. willen niet echt op het avondfeest in de bloemetjes worden gezet omdat ze vinden dat het onze dag is. Wij voorzien echter net voor de receptie begint een momentje alleen voor ons met onze ouders om hen in de bloemetjes te zetten. Zo wordt met hun wens rekening gehouden en kunnen wij ze toch nog bedanken op onze manier.

groetjes
kathleen
03.12.05

ilse
22-7-2006
 Meld misbruik29-8-2005 23:48:13

Hey Anja

Wij trouwen op 22/07/2006 en wij geven het kado net voor de openingsdans. Aangezien dat wij niet van traditionele kadokes houden had ik een vraag voor u.. Wat kan je buiten bloemen nog geven? Kan jij ons misschien helpen?
Alvast bedankt voor de raad. PS De meeste bedankingen worden eigenelijk in de trouwmis gegeven maar ook na het eten dus...

Groetjes Ilse Beeken

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik30-8-2005 8:12:40

Tijdens de mis wilden wij iets bijzonders doen voor onze mama's! Wij hebben op het einde van de viering net voor het bezinningsmoment een speech gegeven ter ere van van ons mama's! Gaven daarbij een bouquet bloemen af met dezelfde roosjes als in mijn bruidsboeket! Ze waren superblij en kregen een applaus van heel de kerk!
Dan hebben we smiddags onder de hechte familie (ouders, grootouders en zussen en allerbeste vrienden) - met 15p. samen gegeten na de viering! Daar hebben we de cadeautjes gegeven aan ons ouders, een champagnebrunch voor beide ouders samen om gezellig na te kaarten! Ze waren supercontent! achteraf krijgen ze van ons nog een mooie kader met verschillende foto's!
Was zo zalige dag!
Geniet ervan!!!

Joyce

Anja
26-5-2006
 Meld misbruik30-8-2005 18:19:11

Aan Ilse

Wel daar ben ik ook nog ni echt uit maar ik heb in een winkeltje bij ons in de buurt mooie grote fotokaders zien staan waarop de linkse kant een mooie tekst'bedankt' op staat. De volledig tekst weet ik niet maar ik vond dat wel tof want je kon dan langs de rechtste kant een vrij grote foto steken. Die gaan we dan waarschijnlijk zelf van ons trekken.Maar andere originel ideeën zijn ook nog altijd welkom!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...