Terug naar overzicht
hey,dat is toch leuk hé zo eens mogen gaan passen.ik moet nog een maandje wachten om de eerste keer te gaan passen.ik heb ook een kleedje aangehad maar ga er toch veel aan laten veranderen en heb ook een ander kleur gekozen.spannend hé.geniet alvast van je zalig moment.groetjes Daisy25/09/2009
Dag Sharon!Super dat je zo een leuke ervaring gehad hebt. Hopelijk heb je het op foto kunnen vastleggen zodat je er tot juli nog even van kunt genieten.Klein vraagje, waar heb je je kleed laten maken?Groeten,Eva
Oooooh ! zalig ! dat gevoel is onbeschrijflijk he :D ik ben vorige week een eerste keer gaan passen, en 5 juni opnieuw. hopen dat er dan niets meer moet aan gebeuren want ons huwelijk is op 20 juni. De spanning begint nu wel serieus te komen, constant heb ik het gevoel dat ik nog iets vergeten ben !!! terwijl ik mijn check-list al 100 keer afgegaan ben en alles in orde is.... groetjes,sylvia
Ja, dat checken gebeurd van mij ook veel...Mijn kleedje werd gemaakt bij Oni Onik. Dat is een merk van trouwjurken maar wij kennen de zaakvoerders persoonlijk en zo ...Wel geen foto :-( maar alé, kzal het toch voor altijd kunnen herinneren hoor!groetjes,sharon
Ey ik vond het zelfs al leuk zomaar te passen!Ber er nog altijd niet uit wat ik precies wil!En ik heb echt niet veel tijd meer! Ik weet wel wat ik wil in mijn hoofd ma vind da nergens nie.Kun je mij ook laten weten waar jij bent gegaan dan.
zie net onder jouw berichtje...groetjes,sharon28/08/2009