Terug naar overzicht
hey cindy, wij hebben ook een alternatieve viering. dit via het uvv... wij hebben ervoor gekozen om geen boekje te gebruiken omdat de mensen daar anders toch maar zitten in snuffelen en niet oplettend zijn. tis een iteractieve viering hoor, de mensen moeten echt dingen doen en wij ook (maar weten nog niet wat precies omdat onze getuigen dit regelen), voorts is er live muziek (een vriend van ons gitaar en zang) en een muzikante (live zang + piano)je mag me altijd mailen voor meer info... maar stuur wel mijn draaiboek niet door omdat ik dit iets heel persoonlijk vind. fluffybeest@hotmail.comwaarom niet ff kijken op de site van het uvv en een afspraak maken met hen, is volledig gratis.groetjes ellen
Wij hebben bij de gemeente een uur tijd gekregen om een eigen ding te doen. Ik zal je ons boekje toesturen. Veel succes!
Hallo,wij zouden ook graag een alternatieve ceremonie houden. Ik heb geen idee welke indeling te volgen. Kan er iemand me ook enkele voorbeelden doorsturen of links geven? Ik keek al eens op de site van uvv en dit lijkt wel wat we zoeken. Heeft iemand ervaring met hen of andere alternatieve ceremonie verenigingen?groetjes,Annelies
sorry vergat mijn emailadres, anneliescools208@hotmail.com