Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Slecht nieuws...

6-5-2009 18:17:15
Wat zo'n mooie dag was, eindigt in mineur...

Deze namiddag bij de naaister mijn droomjurk mogen passen: super!
Daarna fotootjes gaan nemen van de feestzaal (i.f.v. tafelschikking).
Dan contact opgenomen met onze cateraar.
En ten slotte met ons ontwerp voor de uitnodigingen langsgeweest bij de drukker.

't Was echt zalig vandaag, om zo goed op te schieten met alle voorbereidingen!

Maar bij thuiskomst checkte ik mijn mailbox: een mail van mijn allerbeste vriendin. Ik vroeg haar als getuige, want haar ken ik uiteindelijk al jáááren!
Enig probleem: ze woont in Australië. 't Was quasi zeker dat ze kwam voor ons huwelijk.
En nu kreeg ze bericht dat ze op haar werk slechts 1, max. 2 weken vrijaf kan krijgen.

Mijn beste vriendin mankeert op m'n huwelijk... Een getuige heb ik nu dus ook al niet. 'k Vind het zo oneerlijk :-((

Sabrina
07-08-2009

Sabrina
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 459

Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 18:49:14

Amai dat is echt geen leuk nieuws!
En zou ze echt niet voor 2 dagen ofzo kunnen afkomen?
Weten al je vrienden rondom jou dat je haar als getuige gevraagd had? Zo niet kan je het iemand anders vragen.
Oneerlijk is dit echt!
Kop op Sabrina!!!

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:06:10

Aan Jessica...

't Is ong. 24 uur vliegen!
En bovendien is het alweer 5 jaar geleden dat we elkaar zagen.
Dan is het wel pas de moeite als je ook wat meer tijd met elkaar kan doorbrengen...

We kennen elkaar al van toen we dertien waren!! (intss zo'n 18 jaar dus)

Mijn vriend en ik hebben een bruiloftsite, waarop we alles rond ons huwelijk bijhouden. Ook daar had ik al aangegeven dat 'Angie' mijn maid of honour zou worden. Echt heel sneu :-)

Wat nu?!

Grtjs, Sabrina
www.sabrinaenjeanmarie.bruiloftsite.nl

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:25:04

Vind je dat echt oneerlijk? Ik begrijp heel goed dat ze geen 2000 euro voor vluchten kan betalen om enkele dagen in België te zijn en dat ze dat liever betaalt om dan langer met je samen te zijn (en zeker als je zo weinig verlof hebt)... Wij hadden er ook graag goeie vrienden uit Zweden bij gehad maar voor verlof en financieel is het voor hen ook niet gemakkelijk. Bovendien leven we niet in de jaren 1800 hé... Je kan overal draadloos op internet, er bestaan webcams en videoconferenties, telefoons waarmee je elkaar kan zien, zorg dat ze op die manier aanwezig kan zijn op jullie huwelijk... 't zijn maar enkele tips hoor

Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:31:22

Ja das te verstaan... maar jullie andere vrienden zullen dit toch begrijpen hoor.
Dat je in dit geval je tweede keuze kiest is toch normaal.
Kan je iemand van je vriendenkring of famillie kiezen die jou het beste ligt. Niet?
Groetjes
Jessi

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-5-2009 20:03:10

voor 2 dagen afkomen?? euhm...

vind het heel erg voor je!!!! Zou het al een drama vinden dat mijn beste vriendin naar australie zou verhuizen!

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 21:57:37

Sabrina,

Ik bergijp je gevoel maar al te goed! Mijn toekomstige schoonbroer (broer van mijn toekomstig ventje) woont met zijn vriendin in Australie en zijn er helaas ook niet kunnen bij zijn op onze grote dag :-( Ik vind dit gewoon vreselijk.... hij mist de trouw van zijn broer.... Maar het lukt hen gewoon niet om hier te geraken tijdens die periode, ook omwille van werk.

Ik ben er al zo triest om geweest, maar we kunnen er niets aan doen. Hopelijk kunnen wij volgend jaar naar ginder gaan om samen met hen wat tijd door te brengen!

So cheer up and try to enjoy as much as you can! Ik ben er zeker van dat je beste vriendin dit even erg vindt als jij.

PS: wij trouwen een weekje na jullie :-) op 14/08/09

groetjes,

Tineke

Meld misbruik7-5-2009 9:11:24

Mijn beste vriendin en getuige woont in Zwisterland. Ze was 8 maanden zwanger toen wij gingen trouwen dus ik was voortdurend doodsbang dat ze niet zou kunnen komen. baby die te vroeg komt of dat ze niet meer met het vliegtuig zou mogen. Maar voor mij liep alles gelukkig goed af. Ze was erbij :-)
Maar ik had voor de zekerheid een reserve getuige. Die was natuurlijk teleurgesteld dat ze het uiteindelijk niet mocht zijn.
Ik vind het heel erg jammer voor je! Tis al moeilijk genoeg om je beste vriendin zo weinig te kunnen zien. Hopelijk vind je een andere goede vriendin die je getuige wil zijn!
Geniet van je dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...