Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

6-5-2009 19:40:50
hallo

heeft iemand een idee hoe je je misboekjes kan samen binden ? of hoeveel je daaraan ongeveer zou betalen als je ze laat maken

alvast bedankt

vanessa
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 363

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik6-5-2009 20:12:39

Hey Vanessa

Wij zijn daarstraks naar de winkel gegaan om eens te kijken voor papier. We gaan onze boekjes namelijk zelf doen!
Wat bespaar je?
- kost van de uren van de printman
- extra kost op inkt
- extra kost op papier

Wij zijn daarstraks gaan kijken voor iets dikker dan normaal papier voor het voorblad van ons misboekje in een mooi kleurtje (160g, 250pgs = 12 euro) en wit papier is niet zo duur en dan wouden we iets om het te bundelen...

We hebben een lint gekocht (geen gewoon cadeaulint, iets specialer, iets breder) en we hebben dan in de voorpagina een sneetje gemaakt aan beide kanten (1cm naast de kant waar de pagina's opengaan) en hetzelfde maar aan de gesloten zijde.
Daar steek je dan het lintje door (wij doen het lintje erdoor zodat het niet over het boekje gaat, maar eronder waardoor aan de gesloten kant het lintje er even uitkomt.

Ik hoop dat je het een beetje snapt!
Nog 150 dagen voor mij dus tijd genoeg om te prutsen om die boekjes ineen te krijgen.

Groetjes en succes

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 20:40:22

wij hebben gekozen voor liggend A4 dat in de breedte in 3 geplooid is (je moet maar eens een blad nemen en het zo plooien dan snap je wel wat ik bedoel). Daarop komen de onderdelen van de viering met daarbij natuurlijk de liedjes en enkel de belangrijkste teksten anders zit iedereen toch maar in dat boekje te bladeren, tis bovendien minder werk om te maken, niet iedereen weet wat komt dus de mensen zijn aandachtiger en zitten niet de hele tijd in het boekje te bladeren...

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik6-5-2009 22:09:53

Hey Katrien,

Het lijkt me een tof idee van die lintjes, maar ik snap het toch niet helemaal...kan je er mss een foto van nemen en eens doorsturen?

Dank je wel!

katrienbellekens@otmail.com

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-5-2009 15:43:11

Ik zal er vanavond een foto van nemen als ik tijd heb, anders zondag als je dat niet erg vindt. :)
Sorry voor de ingewikkelde uitleg! Het is niet zo gemakkelijk om het uit te leggen,
maar simpel om te doen !

Groetjes en tot mails

donna
14-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 12:58:51

Hey Katrien

Kan je die foto ook eens naar mij doormailen?
Bedankt
doda_dado at hotmail.com

Sylvie

Meld misbruik9-5-2009 19:34:03

Kun je die foto ook naar mij mailen aub?
Bedankt!

duits100@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...