Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare fotograaf gezocht omgeving Lille 07-08-09

6-5-2009 20:36:57
Wij zijn op zoek naar een goede fotograaf die zich voornamelijk met huwelijksreportages bezig houd. We hebben al enkele mensen aangesproken van fotoclub's maar dat zijn meer modellen fotoreportages die zij doen.wij zoeken iemand die van s'morgens van de partij kan zijn tot aan de openingsdans. Wij zouden onze fotoboek zelf willen maken dus we hebben alleen een cd of dvd met onze foto's nodig. Wij trouwen in Lille op
07-08-09.
Ken jij toevallig iemand dat dit wil doen neem dan gerust contact op.
Bedankt
Anja
07-08-09

Anja
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1230

LeBart

Meld misbruik6-5-2009 22:19:08

kijk eens op http://www.ingegrossen.be

cheers, dj LeBart

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 23:12:11

Dag,
wij trouwen ook in Lille. Wij hebben een vriendin van mijn schoonbroer. Maar die zijn van Antwerpen en doet dit maar af en toe. Ze heeft wel een site met wat foto's op. Je kan altijd eens kijken en met vragen doe je niks verkeert hé. Voor een DVD reportage kan ik Jef Lemmens uit Vorselaar aanraden. Nen oudere vent maar stukken goedkoper als al de rest.

http://didelez.be/

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 23:36:07

Zijn jullie ook afkomstig van Lille? Ik heb hier nog iemand tegen gekomen van Lille. Die heeft nog bij mijn zus in de klas gezeten. Zij trouwt een dag na jullie, dacht ik toch.

Een ander vraagje. Waar gaan jullie foto's maken? En hebben jullie een binnenlocatie in gedachte?
Wij dachten aan het kasteel in Vorselaar maar daar mag dat blijkbaar niet meer sinds dat van eigenaar veranderd is. Maar wij zijn vorige week vrijdag toch is in de dreef gaan kijken en aan de vijvers (de wauwers), ook nog schoon voor foto's hoor. We zijn ook aan de watermolen gaan kijken in Grobbendonk maar dat viel nu tegen. Ze hebben de oude bomen gekapt en vervangen door nieuwe kleintjes. Dat is daar nu heel kaal. De watermolen in Tielen is dan schoner. We dachten ook aan het schrans in Lille. Maar ik weet nog niet of het daar dan vissen is. (vissen zaterdag of zondag) Ik had al gevraagd om dieë uitgeschoten kerstboom uit te doen die voor de deur staat maar als't dan vissen is moeten ze die moeite niet doen hé. (euh, ja, das van moemoe en haar broer hé, aan nen vreemde vraag ik niet om nen boom uit te doen hé)
Eerst dachten wij aan het kasteel van Oostmalle. Wij zijn daar vorig jaar in augustus gaan kijken, maar het stond daar vol tentjes. In de zomer zijn daar optredens. Da is ook niet schoon op nen foto. Ook heb ik pas gehoord dat het daar lelijk moet doen van de eendenstront. Ook niet leuk als je kleed vol hangt. Ik heb nu wel pas vernomen dat het daar wel schoon is om foto's binnen te trekken. Maar ben zelf nog niet gaan kijken. Andere binnenlocaties heb ik nog niet gevonden.

Wij trouwen een weekje voor jullie op 1 augustus. Trouwen jullie voor de kerk? Wij wel maar dan in Vorselaar.

groetjes, Carolina

Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik7-5-2009 0:05:40

Hey Anja,
Ik geef steeds alle foto's aan grote resolutie en maak huwelijksreportages in heel Vlaanderen. Kijk eens op www.artxpo.be
Groeten,
Wouter - ArtXpo

Sarah
30-10-2009
 Meld misbruik7-5-2009 10:53:40

Wij hebben de mensen van huwelijksstudio(www.huwelijksstudio.be ) Ze zijn van Lier. Ze geven alle foto's op dvd mee in hoge resolutie. Ze werken met verschillende formules en wij hebben er ene gekozen met een album mee inbegrepen en dat was voor een betaalbare prijs. Veel plezier verder.
Groetjes,

jeroen

Meld misbruik12-5-2009 12:13:03

Beste Anja,

Ik ben een jonge fotograaf uit Zoersel.
Indien u nog iemand zoekt voor jullie trouwdatum dan mag u steeds eens een kijkje nemen op mijn website: www.jeroengijselinckx.be

Moest u nog recentere reportages willen bekijken dan mag je steeds een mailtje sturen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen Gijselinckx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...